Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:23:31 GMT

سویا 2 - 4 بارسا؛ فرار از جهنم با جادوی لئو مسی!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۳۲۰

سویا 2 - 4 بارسا؛ فرار از جهنم با جادوی لئو مسی!

بارسلونا با هت تریک لیونل مسی 2-4 سویا را مغلوب کرد.


به گزارش "ورزش سه"، در یکی دیگر از روزهای درخشان لیونل مسی، بارسلونا به سختی و با نتیجه 2-4 در سانچس پیسخوان به برتری رسیده و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

 

سویا بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی توسط بن یدر به گل برسد اما حضور به موقع اومتیتی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در دقیقه 22 این سویا بود که به گل اول دست یافت. اشتباه عجیب لئو مسی در زمین سویا باعث ضدحمله تند و تیز این تیم شد تا در نهات پاس بن یدر در گوشه محوطه به ناوس رسیده و او با یک ضربه تماشایی و زمینی دروازه تراشتگن را باز کند.

 

 

بارسلونا خیلی زود در صدد جبران برآمد و می توانست در دقیقه 25 به گل برسد اما ضربه سر ویدال با مهار واسیلیک همراه شد.

 

اما بارسا در دقیقه 27 به گل رسید. توپ در محوطه جریه سویا به لیونل مسی رسید و او با یک ضربه فوق العاده موفق به جبران اشتباه خود و زدن گل تساوی شد.

 

 

در دقیقه 32 جرارد پیکه با حرکتی انفرادی در محوطه سویا صاحب فرصت شد اما تعلل او در نواختن ضربه آخر باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

در دقیقه 36 پرومس با یک ضربه تماشایی دروازه بارسلونا را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 43 سویا به گل دوم رسید. نفوذ سارابیا از جناج راست و پاس به بیرون او با ضربه دقیق مرکادو در مقابل دروازه همراه شد تا میزبان دوباره از بارسلونا پیش افتاده و نیمه نخست با برتری 1-2 سویا به پایان برسد.

 

اولین فرصت نیمه دوم برای بارسلونا و روی پاس سوارز ایجاد شد اما ضربه تماشایی تحت فشار مدافع سویا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

در دقیقه 61 لوییس سوارز در صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه سویا متوقف شد اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

 

اما در دقیقه 67 بارسلونا به گل دوم رسید. اشتباه واسیلیک در شروع بازی باعث ضدحمله بارسا گشت و در نهایت پاس عرضی با دمبله با ضربه فوق العاده و فنی لیونل مسی و گل تساوی بخش تیم مهمان همراه شد.

 

 

لیونل مسی خیلی زود می توانست گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند اما ضربه مواج او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 78 این بار لیونل مسی از پشت محوطه دروازه تیم میزبان را تهدید کرد اما سنگربان سویا واکنش خوبی نشان داد.

 

اما در دقیقه 86 لیونل مسی موفق به ثبت هت تریک شد. توپ به صورت اتفاقی پشت مدافعان سویا به مسی رسید تا او با یک ضربه چیپ تماشایی شب درخشان خود را کامل کند.

 

اما این پایان کار نبود و لوییس سوارز موفق شد در دقیقه 93 با پاس تماشایی مسی و یک ضربه چیپ گل چهارم را به ثمر برساند و بارسلونا 2-4 سویا را مغلوب کند.

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگا امشب دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد که با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان خواهند رفت:

رئال مادرید

دروازه‌بان: لونین
مدافعان: کاماوینگا، شوامنی، رودیگر، وازکز
هافبک‌ها: کروس، مودریچ، والورده و بلینگام
خط حمله: رودریگو، وینیسیوس

بارسلونا

دروازه‌بان: تراشتگن
مدافعان: کانسلو، کوبارسی، آرائوخو و کُنده
هافبک‌ها: کریستنسن، گوندوغان و فرانکی دِیونگ
خط حمله: رافینیا، لامینه یامال، لواندوفسکی

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898052

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • اینتر میامی ۳-۱ نشویل؛ این لئوی تمام‌نشدنی