Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@23:49:38 GMT

باهنر: باید به چشم خریدار بیانیه«گام دوم» را خواند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۳۲۱

به گزارش مهر، محمد رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز در نشست ماهیانه تشکل متبوعش، ضمن مرور وقایع ماه گذشته گفت: یکی از موضوعات ماه گذشته ۲۲ بهمن بود که در کمال ناباوری دشمنان انقلاب، مردم حضور با شکوهی در راهپیمایی داشتند و این مهم باعث شد تا بسیاری از رسانه‌های ناهمسو به این حضور پررنگ اقرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته نباید این را به پای خودمان و کارگزاران نظام بنویسیم و بگوییم که عملکرد ما خوب است. مردم به گونه دیگر به نظام نگاه می‌کنند و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، پای انقلاب خود می‌ایستند و با تمام توان به میدان می‌آیند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: همان‌طور که در نشست قبل گفتم، امروز جمعیت جوان کشور بسیار هستند که انقلاب را ندیده‌اند و امروز از ما مطالبه دارند و البته در مورد دستاوردها و کم و کاستی ها از ما سوال می‌کنند، البته امسال رسانه‌ها و مسئولان به این بلوغ رسیده بودند و این دستاوردها را به خوبی تبیین کردند.

باهنر به بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و اظهارداشت: موضوع مهم ماه گذشته، بیانیه «گام دوم رهبری» بود که بسیار جامع و کامل است؛ باید به این بیانیه به چشم خریدار بنگریم.

وی بابیان اینکه توصیه می‌کنم این بیانیه را چندین بار به صورت کامل مطالعه کنید، افزود: ما در جلسه شورای مرکزی جامعه مهندسین هم بر روی این بیاینه بحث کردیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: ما در جامعه مهندسین بیانیه ای صادر کردیم و سعی مان این نبود که به صورت یک سویه از مسئولان و افراد حقیقی و حقوقی مطالبه کنیم که این روال گذشته بوده است.

باهنر با بیان اینکه امروز عملکرد و کار ویژه جامعه مهندسین را تبیین کرده ایم، گفت: باید  سعی کنیم که در برخورد با بیانیه رهبری روحیه پاسخ به مطالبات را در پیش گیریم.

وی افزود: یکی از وظایف ما در این روزها این است که باید روحیه امید را در جامعه رشد دهیم زیرا امروز چیزی که مردم و مسئولان را آزار می‌دهد، همین ناامیدی در جامعه است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره ایجاد ستاد بزرگداشت روز مهندس، خاطرنشان کرد: چند سال گذشته ستادی تشکیل دادیم که بنده مسئول آن بودم و توفیق شد که دیداری با مقام معظم رهبری داشتیم. ایشان در آن دیدار به ما گفتند، «دانشکده‌های فنی پیش از انقلاب در مبارزات انقلاب پیش رو بودند.»

وی یادآور شد: رهبری در مورد نقش مهندسین در دفاع مقدس نیز به ما گفتند که در آن دوران نیز روزی نبود که مهندسین یک ابتکار جدید از خود نشان ندهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار پاسدار احمد شفائی در جمع مسئولین و متولیان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

بیشتر بخوانید: پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. رمز پیروزی ما در عرصه های مختلف وحدت، همدلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

شفائی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به خصوص می‌تواند برای استان ما بسیار غنیمت باشد. آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است؛ سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود و این بسیار ارزشمند است؛ این مسئله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسئولین ورزش استان می‌گذارد.

وی افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است. امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228000 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد