Web Analytics Made Easy - Statcounter

توافقات برای تمدید قرارداد لوکا مودریچ با باشگاه رئال مادرید انجام شده است.به گزارش بلاغ،لوکا مودریچ و رئال مادرید برای تمدید قرارداد ستاره کروات تا 30 ژوئن 2021 به توافق رسیده اند و برنده توپ طلا سال 2018 در این شرایط تا 36 سالگی در باشگاه باقی خواهد ماند تا تمام شایعات در مورد خروج احتمالی مودریچ در تابستان و انتقال به اینترمیلان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوکا مودریچ در تابستان 2012 به لطف تلاش فراوان باشگاه و بعد از مذاکرات پرفشار و دشوار با تاتنهام راهی تیم ژوزه مورینیو شد و به نظر می رسد وی در برنابئو ماندنی باشد.

 

فصل قبل را می توان بهترین مقطع دوران ورزشی مودریچ دانست زیرا وی به همراه رئال مادرید فاتح اروپا شده، با تیم ملی کرواسی تا مرز قهرمانی در جام جهانی نیز پیش رفت و جایزه مرد سال فیفا و توپ طلا را نیز دریافت کرد. اگرچه در دوران کوتاه حضور خولن لوپتگی، مودریچ نیز همانند دیگر بازیکنان دچار افت شده اما با ورود سانتیاگو سولاری او دوباره تبدیل به همان ستاره همیشگی شده است.

 

اولویت ستاره کروات همیشه رئال مادرید بوده و با این تمدید قرارداد وی در سال های پایانی خود نیز در این تیم باقی خواهد ماند. این احتمالا آخرین قرارداد مودریچ با رئال مادرید خواهد بود زیرا در سن 36 سالگی، قرارداد جدید به پایان می رسد و بدین ترتیب همه چیز به عملکرد خود او بستگی دارد زیرا رویای هر بازیکنی این است که دوران حرفه ای خود را در استادیوم سانتیاگو برنابئو به پایان برساند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد

سرمربی برزیلی پرسپولیس اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی مسعود ریگی هافبک باتجربه تیمش دارد.

در خبر‌ها داشتیم که اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس با رضا درویش مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرده است.

از قرار معلوم این نشست به منظور بررسی شرایط بازیکنانی است که در پایان فصل قرارداد آنها به اتمام می‌رسد. هرچند وضعیت خود اوسمار ویرا هم مشخص نیست و قراردادش در پایان لیگ بیست‌وسوم با پرسپولیس به اتمام می‌رسد، اما به رضا درویش توصیه کرده است که حتما قرارداد مسعود ریگی را تمدید کنند.

البته به نظر می‌رسد اولویت رضا درویش تمدید قرارداد مهدی ترابی باشد که با پیشنهادات وسوسه انگیزی مواجه شده است!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد