Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:15:48 GMT

مراحل تولید رب گوجه سبز + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۴۲۷

مراحل تولید رب گوجه سبز + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، گوجه سبز میوه ای آبدار و خوشمزه ای است که به خاطر طعمش در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است،

این میوه علاوه بر داشتن شکلی زیبا و چشم نواز خواص سلامتی زیادی را نیز دارد، اما طعم این میوه خوشمزه وقتی متفاوت می شود که از آن رب هم تهیه شود، در فیلم زیر مراحل تولید رب گوجه سبز را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

بیشتر بخوانید: برداشت نوبرانه گوجه سبز + فیلم

انتهای پیام/

تولید رب گوجه سبز + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)

 

 

 

مواد لازم:   400 گرم آرد   1 قاشق چایخوری نمک   75 گرم شکر   8 گرم مخمر خشک   شیر (200 میلی لیتر)   50 گرم کره ذوب شده   200 گرم کره سرد   300 میلی لیتر شیر   2 عدد زرده تخم مرغ   75 گرم شکر   35 گرم نشاسته ذرت   1 قاشق چایخوری پودر وانیل   کشمش 70 گرم     منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه حلوا ارده اصل ترکی، ساده و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه نان سیمیت ترکیه ای، نرم و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • (ویدئو) مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • طرز پخت غذای محلی و خوشمزه با کله پاچه گاو (فیلم)