Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:58:00 GMT

بزرگداشت آیت‌الله‌مؤمن برگزارشد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۴۴۱

مراسم بزرگداشت آیت‌الله مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری از طرف رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم قم برگزار شد. ناطقان: مراسم بزرگداشت آیت‌الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری و از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم از طرف رهبر انقلاب اسلامی امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار شد.

آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، حسین نوری همدانی، محمدعلی علوی گرگانی و سید موسی شبیری زنجانی از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه و آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم نیز در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مؤمن حضور داشتند.

همچنین، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مرتضی مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران، آیت‌الله محمدجواد علوی بروجردی از اساتید سطوح عالی حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران نیز از دیگر شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم در مورد شخصیت آیت‌الله مؤمن به ایراد سخن پرداخت.

مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده و قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط یکی از قاریان بین‌المللی از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

سه شنبه شب از طرف طلاب و هیأت‌های مذهبی استان قم و چهارشنبه‌شب از طرف نهادهای حوزوی مراسم بزرگداشت آیت‌الله مؤمن برگزار می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: مراسم بزرگداشت ، ایت الله مومن ، رهبر انقلاب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مراسم بزرگداشت ایت الله مومن رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس جمهور در شورای اداری استان  سمنان  گفت : انتظار رهبر انقلاب و مردم از دولت  انقلابی زیستن و انقلابی عمل کردن و انقلابی اندیشیدن از یک مدیر مجرب این است که یک طرح نو ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،  بر ضرورت توسعه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و مسئله استقلال و اجرای عدالت در همه حوزه‌ها تاکید کرد
وی رشد اقتصادی استان سمنان را پنج و هفت دهم درصد اعلام کرد و گفت: وضعیت اشتغال در استان سمنان خوب و نرخ بیکاری کاهشی است.
رئیس جمهور گفت: وحدت، انسجام و امنیت نعمت‌های موجود در استان سمنان هستند که باید همواره قدردان ان‌ها بود و مورد توجه قرار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن تاکید بر اینکه کار دولت هدایت، حمایت و نظارت است گفت: توانمند سازی، گفتمان سازی و رفع موانع می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شود.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری گفت: باید روند پیشرفت و حرکت کشور در این حوزه بررسی و واکاوی تا فناورانه‌تر در این مسیر حرکت کنیم.
رئیس جمهور ابراز داشت: ۱۰۰ هزار  نفر عضو هیات های علمی دانشگاه های کشور  هستند که می‌توان با استفاده از این پشتوانه علمی، پژوهشی و تحقیق، اقدامات بسیار خوبی انجام داد.
وی اضافه کرد: سمنان، استانی علمی و فرهنگی است و باید در همه وزارت خانه‌ها و حوزه‌های مدیریتی کشور در بهره وری بازنگری شود.
رئیس جمهور ضمن بیان اینکه ۲۱۱ واحد راکد در دولت سیزدهم در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت  خاطرنشان کرد:  با این اقدام برای چهار هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد