Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه نوبت شامگاه امروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ وکلای ملت با واریز یک درصد از هزینه های شرکت های دولتی به خزانه موافقت کردند.

بر اساس بند د-تبصره ۱۶  دولت از طریق خزانه‌داری کل‌کشور مکلف شد ماهانه معادل یک‌درصد(۱%) از یک‌دوازدهم هزینه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی سود ده وابسته به دولت مندرج در پیوست شماره(۳) این قانون را به استثنای هزینه‌های استهلاک تا مبلغ هفتاد و پنج هزار و دویست میلیارد (۷۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال از حسابهای آنها برداشت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور موضوع ردیف ۱۳۰۴۲۵ جدول شماره(۵) این قانون واریز کند.

کد خبر 4550425

منبع: مهر

کلیدواژه: لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی واگذاری شرکت های دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت

تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

منبع : فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • آرژانتین فقیرتر شد
  • یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود