Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@19:41:07 GMT

اردوغان: به دنبال تسریع در بازگشت آوارگان سوری هستیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۵۳۷

اردوغان: به دنبال تسریع در بازگشت آوارگان سوری هستیم

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه امروز (شنبه) در سخنانی عنوان داشت: منطقه امن که قرار است در سوریه ایجاد شود، بسیار مهم است.

رئیس جمهوری ترکیه تصریح کرد: ما از این طریق، خواهان تسریع در بازگشت آوارگان سوری هستیم.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: اردوغان بازگشت آوارگان آوارگان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه

حمله هفتم اکتبر حماس به سرزمین‌های اشغالی که یک هزار و ۲۰۰ کشته روی دست صهیونیست‌ها گذاشت بار دیگر نشان داد این رژیم از آنچه خود تصور می‌کند آسیب پذیرتر است. یکی از اهداف جنگ غزه جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در آینده ذکر شده است؛ امری که با توجه به ادامه اشغالگری‌های صهیونیست‌ها بعید است بتوان جلوی آن را گرفت. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به مردم غزه هشدار داد به مناطق شمالی این باریکه که از آن آواره شده اند بازنگردند. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: آوارگان فلسطینی باید در اردوگاه‌های خود در جنوب غزه باقی بمانند، زیرا شمال این باریکه اکنون کانون خطرناک جنگ محسوب می‌شود. 

منابع بیمارستانی در غزه می‌گویند دستکم ۵ غیرنظامی که در تلاش برای بازگشت به خانه‌های خود در شمال این باریکه بودند توسط ارتش اسراییل کشته شدند. 

صهیونیست‌ها طی طرحی در نظر دارند برای جلوگیری از وقوع حملات مشابه به خود، در شمال غزه اقدام به ایجاد مناطق حائل کنند. در صورت وقوع این اتفاق باریکه غزه از میزان فعلی کوچک‌تر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه
  • هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد