Web Analytics Made Easy - Statcounter

 


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: اربابی در این مراسم که با حضور ائمه جمعه، اعضای شورا و مدیریت شعب پست بانک استان برگزار گردید افزود: دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت تولیدات کشاورزی و دامپروری، توجه ویژه ای به توسعه روستاهای کشور داشته و نقش پست بانک ایران در ارائه خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات اشتغالزا به روستاییان چشمگیر و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی فروزان خواه مدیر شعب پست بانک استان نیز در این مراسم ضمن تشریح عملکرد و اهداف بانک در روستاها از آمادگی پست بانک استان جهت ایجاد باجه خدمات بانکی و همچنین پرداخت تسهیلات صندوق در روستاها خبر داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد