Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه مرحله استانی جشنواره ققنوس قم با معرفی آثار برتر دانشجویان این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه جشنواره استانی ققنوس در دانشگاه اصول الدین قم برگزار شد و در آن نفرات برتر این جشنواره در سطح استان معرفی شدند.

در بخش خوشنویسی، مجید داستانی به عنوان نفر اول و اثر علی عرب نجف آبادی به عنوان اثر قابل تقدیر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در بخش نمایشنامه و داستان نیز مصطفی باقرآبادی با داستان «سفره آقا» به عنوان اثر برتر معرفی شد و از داستان کوتاه «ماهی» اثر زینب محسنی تقدیر شد.

فیلم داستانی «لایو» اثر علی دارایی به عنوان اثر برتر در بخش فیلم داستانی و فیلم «لحظه آخر» ساخته جابر نوری به عنوان اثر قابل تقدیر معرفی شدند.

در بخش مستند محمدرضا دهستانی با فیلم مستند «سراج» و هادی نادری با مستند «زخم» به عنوان نفرات برتر و قابل تقدیر این بخش معرفی شدند.

اعظم سعادتمند که با سه اثر در بخش شعر در این جشنواره حضور یافته بود، به عنوان شاعر برتر این جشنواره معرفی شد و از اشعار مهدیه حکیمی تقدیر شد.

در بخش عکس و پوستر از زهرا افسر تقدیر شد؛ این بخش هیچ اثری به عنوان اثر برتر معرفی نشد.

حسینعلی مرادی نیز در بخش پژوهش هنری با مقاله «شاخصه‌های اخلاقی در مدیریت رسانه» تقدیر شد. همچنین مداحی احسان رمضانی و موسیقی هادی نادری تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره ققنوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان
  • اختتامیه جشنواره ملی فیلم شهرنما رفسنجان