Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@01:03:49 GMT

گوایدو: کمک‌ها از برزیل به ونزوئلا رسیده است!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۷۳۳

نیکلاس مادورو طی سخنانی در جمع هواداران خود مقابل کاخ ریاست جمهوری کاراکاس اعلام کرد: ونزوئلا تمام روابط خود با آمریکا را قطع کرده است. آفتاب‌‌نیوز : خبرگزاری رویترز به نقل از رهبر شورشیان تحت حمایت آمریکا مدعی شد: کمک‌ها از برزیل به ونزوئلا رسیده است!
به گزارش رویترز، «خوان گوایدو» رهبر شورشیان تحت حمایت آمریکا و مخالف دولت قانونی و منتخب ونزوئلا ادعا کرد: کمک ها از برزیل به ونزوئلا رسیده است!
این در حالیست که خبرگزاری فرانسه در خبری در همین باره اعلام کرد که کمک های آمریکا برای شورشیان ونزوئلا در راه این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، خوان گوایدو رهبر شورشیان مورد حمایت غرب پیشتر و به بهانه همراهی کمک های آمریکا به شورشیان با نقض قانون ممنوعیت خروج از کشور به کلمبیا رفته و قصد دارد با محموله های آمریکائی به این کشور بازگردد.
این در حالیست که ونزوئلا طی هفته های گذشته با تحولات سیاسی مهمی روبرو بوده است.
خوان گوایدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا و رهبر شورشیان مخالف دولت این کشور چهارشنبه ۲۳ ژانویه به دنبال تظاهرات ضد دولتی در کاراکاس خود را «رئیس‌جمهوری موقت» این کشور اعلام کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز با نقض منشور ملل متحد بر لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل پس از سخنان گوایدو با انتشار بیانیه‌ ای مضحک اعلام کرد: خوان گوایدو، رئیس مجلس ملی ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهوری موقت این کشور به رسمیت می‌شناسم!
نیکلاس مادورو طی سخنانی در جمع هواداران خود مقابل کاخ ریاست جمهوری کاراکاس اعلام کرد: ونزوئلا تمام روابط خود با آمریکا را قطع کرده است. این کشور درصدد کودتا علیه دولت قانونی و منتخب در ونزوئلا است. تمام دیپلمات‌ های آمریکایی در ونزوئلا در عرض ۷۲ ساعت باید کشورمان را تَرک کنند.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ونزوئلا مادورو گوایدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس

اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش مشرق، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا