Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@15:52:16 GMT

اعلام ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران مقابل استرالیا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۸۵۵

خرداد: ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران برای بازی مقابل استرالیا اعلام شد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران برای برگزاری دومین بازی خود در پنجره ششم (پایانی) انتخابی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین، باید از ساعت ۱۸ فردا (یکشنبه) پنجم اسفند ماه ۱۳۹۷ در سالن بسکتبال آزادی تهران میزبان تیم استرالیا باشد.
از این رو، سرمربی و کادر فنی تیم ملی ایران با توجه به خداحافظی آرن داوودی از بازی‌های ملی، اسامی ۱۲ بازیکن انتخاب شده برای بازی فردا را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- سجاد مشایخی۲- رسول مظفری۳- حامد حسین‌زاده۴- بهنام یخچالی۵- نوید نیکتاش۶- محمد جمشیدی۷- روزبه ارغوان۸- محمد حسین‌زاده۹- آرمان زنگنه۱۰- میثم میرزایی۱۱- کیوان ریائی۱۲- مایک رستم‌پور
به این ترتیب رسول مظفری جایگزین آرن داوودی در ترکیب تیم ملی ایران شده است تا ملی‌پوشان ایران با یک تغییر نسبت به بازی با ژاپن مقابل تیم استرالیا قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی ایران در چارچوب پنجره ششم انتخابی جام جهانی دوم اسفند به مصاف تیم ژاپن رفت که این بازی را با نتیجه ۹۷-۸۹ واگذار کرد تا شانس صعود به عنوان تیم دوم را از دست بدهد. برچسب ها: تیم ملی بسکتبال ، استرالیا ، جام‌جهانی ۲۰۱۹

منبع: خرداد

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال استرالیا جام جهانی ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، روز دوم رقابت‌های مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان در مالزی برگزار شد و تیم ملی پسران ایران در دومین بازی خود به مصاف تایلند رفت. در نخستین بازی انفرادی کیارش صادقی با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ از حریف تایلندی خود شکست خورد و رامتین رافعی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ بازی را به حریف واگذار کرد.

در بازی دونفره نیز تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی و آریا شعبان نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۰-۶ مقابل تایلند شکست خورد تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف ایران به پایان برسد. تیم پسران ایران فردا در سومین‌ و آخرین بازی مرحله گروهی با سریلانکا مسابقه می دهد.

تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.

گروه بندی کامل این مسابقات به شرح زیراست:
گروه اول کره جنوبی، نیوزلند، اندونزی، هنک کنگ
گروه دوم استرالیا، ازبکستان، پاکستان و قزاقستان
گروه سوم ایران، سریلانکا، تایلند و چین تایپه
گروه چهارم هند، سنگاپور، چین و ژاپن
در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که سه‌تیم برتر جواز حضور در مرحله جهانی را کسب خواهند کرد و دو تیم نیز سقوط به دسته پائین‌تر را تجربه می‌کنند. مسابقات مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ فروردین آغاز شده و تا ۱۳ این ماه به میزبانی مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6063066

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان