Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:17:13 GMT

تعجب والیبال دوستان از غیبت ملی پوش تیم خاتم اردکان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۸۶۴

تعجب والیبال دوستان از غیبت ملی پوش تیم خاتم اردکان

به گزارش خبرنگارمهر، کاروان تیم خاتم اردکان یزد پیش از ظهر شنبه برای برگزاری دومین مسابقه خود برابر کاله مازندران وارد شهرستان آمل شدند و شنبه شب تمرین آماده سازی خود را پیش از بازی روزیکشنبه برابر کاله در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار کردند.

حضور نداشتن شهرام محمودی بازیکن تاثیرگذار اردکانی ها تعجب بسیاری از علاقمندان به والیبال وبرخی کارشناسان را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی دربازی نخست خاتم اردکان و کاله مازندران که چهارشنبه هفته گذشته یکم اسفندماه برگزار شده بود، برای تیمش بازی کرده بود.

هنوز هیچ یک از مسئولان وکادرفنی تیم خاتم اردکان درخصوص علت غیبت شهرام محمودی در تمرین شنبه شب و اینکه این بازیکن در بازی عصریکشنبه برابر کاله مازندران به میدان خواهد رفت، اظهارنظری نکردند.

عادل غلامی بازیکن آملی تیم خاتم اردکان یزد که سال ها درتیم کاله درلیگ برتر بازی کرده بود، درتمرین شنبه شب این تیم حضور داشت.

بازی نخست تیم خاتم اردکان یزد وکاله مازندران درمرحله حذفی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با پیروزی 3 بر2 تیم کاله همراه شد. بازی دوم وسرنوشت ساز دو تیم دراین مرحله از ساعت16 عصریکشنبه به میزبانی تیم کاله مازندران در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.

در صورت پیروزی تیم کاله، نماینده مازندران به جمع چهارتیم پایانی صعود خواهد کرد، اما درصورت پیروزی تیم خاتم اردکان ، سرنوشت صعود دو تیم به بازی مهم سوم کشیده خواهد شد.

در بازی های مرحله گروهی لیگ برتر امسال تیم خاتم اردکان در بازی رفت درآمل موفق به شکست تیم کاله مازندران شد، اما در بازی برگشت تیم کاله در اردکان ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را مغلوب کرده بود.

به گزارش خبرنگارمهر، تیم کاله مازندران دو مقام قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دومقام سومی لیگ برتر والیبال ایران، مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا و حضور درجام باشگاه های جهان را دربیش از یک دهه حضور خود در سطح اول والیبال ایران درکارنامه دارد.

کد خبر 4550454

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال خاتم اردکان لیگ برتر والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته