Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری بدون حضور مدیر سابق برگزار شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با حضور قاسم تقی‌زاده معاون وزیر نیرو و اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان امشب در سالن شهید جعفرزاده سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم کورش نادری بنی هم چون گذشته که در تمامی جلسات غایب بود امروز هم در مراسم تودیع و معارفه خود غیبت کرد و تنها مراسم معارفه مدیر جدید برگزار شد.

مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای گیلان منصوب شدسرپرست آب منطقه‌ای استان کردستان منصوب شدتبریز| سرپرست آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی منصوب شد

احمد‌رضا‌ سدهی‌ سامانی‌ با‌ حکمی‌ از سوی‌ محمد حاجی‌رسولی‌ها‌ به‌ مدت2 سال‌ به‌ عنوان‌ مدیرعامل‌ شرکت‌ آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

احمد‌رضا‌ سدهی‌ سامانی‌ مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به برنامه‌های خود اظهار داشت: تقویت درآمد شرکت‌های آب منطقه‌ای، استفاده حداکثری از بودجه سالانه و ظرفیت بکارگیری بخش خصوصی و اجرای سیاست‌ها وبرنامه‌های صحیح از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این شرکت است.

وی افزود: سازگاری با کم ابی یکی از برنامه‌هایی است که وزارت نیرو شروع کرده و در استان ما با تأخیر آغاز می‌شود اما امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر این برنامه را به تصویب کارگروه استانی برسانیم و در استان اجرا کنیم.

انتهای پیام/ن

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت استان گفت: در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند. محمد حسن قنبری افزود: این واحد‌ها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.
وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.
قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحد‌های فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد