Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:03:24 GMT

اهواز| نظام فکری بدنه اداری باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۸۸۵

اهواز| نظام فکری بدنه اداری باید تقویت شود

مدیر آموزش و پژوهش سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان گفت: در آسیب شناسی که داشتیم ساختارهای رسمی همواره پوشش دهنده خلاءهای فکری موجود نظام اداری نیست به این دلیل که حضور افراد تعریف شده است پس شاید نتوانیم از حضور افراد به درستی استفاده کنیم. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، قاسم سواری‌صنگوری امروز در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی خبرگان شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: در آسیب شناسی که داشتیم ساختارهای رسمی همواره پوشش دهنده خلاءهای فکری موجود نظام اداری نیست به این دلیل که حضور افراد تعریف شده است پس شاید نتوانیم از حضور افراد به درستی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حقیقتا این نکته اساسی وجود دارد که ما باید بتوانیم به صورت اساسی نظام فکری بدنه اداری را تقویت و تحریک کنیم. چرا ما باید با وجود نقاط قوت موجود در استان همواره شاهد مشکل باشیم؟ سازمان با شناخت این واقعیت و آسیب شناسی که انجام داد سعی شد که آسیب شناسی‌های دقیقی انجام شود.

واکنش استاندار خوزستان به خبر تغییر خودش؛ سرباز جمهوری اسلامی هستم‌آغاز عملیات تولید شکر در خوزستان به روایت دوربین تسنیم‌اعلام آرای جدید کمیته تعیین وضعیت/ محکومیت تراکتورسازی و استقلال خوزستان

مدیر آموزش و پژوهش سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان بیان کرد: باز هم همان سیکلی که در نظام اداری با آن مشکل داشتیم یعنی عدم استفاده از افکار و ایده‌های نخبگان استان به وجود آمد اما ما آن‌ها را در این کارگروه تخصصی به کار گرفتیم و انتظار داریم تا دستگاه‌های اجرایی از این نیروها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: شورایی که ما در استان خوزستان تشکیل دادیم عینا به کل کشور ابلاغ شد تا همه استان‌ها از این ایده استفاده کنند.

سواری تصریح کرد: تا زمانی که از فکر و ایده این کارگروه‌های تخصصی استفاده نشود کار اساسی شکل نمی‌گیرد چرا که ما افراد این کارگروه تخصصی خواسته‌ایم تا به دنبال راه حل‌های ظریف در دل قوانین بروند.

وی با اشاره به ظرفیت افراد عضو این کار گروه برای اشتغال خصوصی ادامه داد: تا زمانی که از فکر این اشخاص در کار گروه‌های مختلف استفاده نشود کار گروه تخصصی خبرگان هیچ خروجی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از خوزستان زیبا+فیلم

استان خوزستان با تمدن ۹۰۰۰ ساله و طبیعت بی‌نظیر خود، یکی از پرطرفدارترین استان‌های جنوبی کشورمان است. شهرهای این استان جنوب غربی کشورمان، با مردم خونگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، هر ساله به خصوص در بهار و پاییز میزبان مسافران از سرتاسر کشورمان هستند.

 اهواز مرکز استان خوزستان، آبان، ایذه، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، خرمشهر، مسجد سلیمان، بهبهان، رامهرمز، باغملک و ... شهرهای این استان بزرگ کشورمان هستند که هر یک دیدنی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند.

 برای تماشای دیدنی های خوزستان باید برنامه چند روزه برای سفر به این شهر در نظر بگیرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم