Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید بر اینکه تمرکزش روی موفقیت این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست گفت: هیچ صبحتی در مورد تیم ملی با من نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با وجود اینکه در این فصل برای اولین بار است که به مسجدسلیمان می‌آیم ولی پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: زمین چمن ورزشگاه مسجدسلیمان کیفیت لازم را نداشت و امکان انجام بازی خوب به ما و حتی تیم حریف را نمی‌داد.

ایوانکوویچ با بیان اینکه تماشاگران فرصت نکردند یک بازی خوب را امروز تماشا کنند، بیان کرد: شرایط به گونه ای بود که بازی خوب از آب درنیامد هرچند ما مثل همه بازی‌های قبلی خود با هدف کسب پیروزی وارد زمین شدیم. البته پرسپولیس در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رود.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عنوان کرد: با شرایطی که در مورد آن صحبت کردم و سفر خسته کننده که تا رسیدن به مسجدسلیمان داشتیم؛ کسب یک امتیاز هم از این بازی برای ما راضی کننده بود.

ایوانکوویچ توضیح داد: در هر بازی برای پیروزی و گل زدن وارد میدان می‌شویم ولی برخی موارد در دستیابی به این هدف موفق نمی‌شویم چون در آن سوی میدان هم حریف صف‌آرایی کرده است. در این بازی ما با چند مهاجم بازی کردیم ضمن اینکه تعویض های ما همگی هجومی بودند.

وی افزود: در چنین زمینی نمی‌توانستیم به خوبی فوتبال بازی کنیم و حتی نمی‌توانستم بشار رسن را زودتر وارد زمین کنم در حالیکه اسدی جوان که انرژی بالایی داشت را زودتر وارد زمین کردم و او هجومی تر بازی کرد. 

ایوانکوویچ در خصوص اینکه امروز پرسپولیس در میانه میدان خوب عمل نکرد نیز گفت: موافق هستم چون در میانه میدان ما برتری نسبت به حریف نداشتیم. خیلی از دوئل ها را از دست دادیم و باید بهتر عمل می‌کردیم البته نباید فراموش کرد که بازیکنان نفت هم در میانه میدان خوب بودند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص منظور وی از ضعف در میانه میدان متوجه سروش رفیعی است؟ اظهار کرد: منظور من فقط رفیعی نبود بلکه کلیه اعضای خط میانی را گفتم و از همه آنها به جز نوراللهی انتظار بازی با کیفیتی داشتم. 

ایوانکوویچ در خصوص هواداران مسجدسلیمان در این بازی نیز گفت: به تماشاگران نفت تبریک می‌گویم آنها امروز پرشور بودند و این خصلت فوتبال خوزستان است. هواداران نفت آبادان هم بسیار پرشور هستند و به خوبی از تیمشان حمایت می‌کنند.

 وی در خصوص اینکه شایعه شده در پایان فصل به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب می‌شود، گفت: من با هیچکس صحبتی در این زمینه نداشته‌ام و حتی نمی‌دانم برای تیم ملی به دنبال چه‌کسی هستند. فعلا تمرکز من روی تیم پرسپولیس است اما اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد مشخص نیست چون در شغل ما کسی از فردایش خبر ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...

پرسپولیس در شبی که به برد مقابل الدحیل نایز داشت نتوانست این تیم را شکست بدهد

سرخپوشان پایتخت در شبی که می‌توانستند تاریخ‌سازی کنند، با شکست مقابل الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024، در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت و در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم گروه‌ها راهی مرحله حذفی شود، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف قطری خود شد و با 8 امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و از صعود به دور بعد بازماند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در این بازی احتیاج مبرمی به پیروزی داشتند، بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 7 توسط شهاب زاهدی به گل رسیدند، اما در ادامه الدحیل با گل‌های محمد مونتاری و مایکل اولونگا بازی را به سود خود برگرداند.

پرسپولیس در این بازی پنالتی هم از دست داد تا حسرت حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران این تیم دوچندان شود.

اگر پرسپولیس به دور حذفی صعود می‌کرد، با توجه به سابقه و پتانسیل پرسپولیس، شانس این تیم برای صعود به مراحل بالاتر و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز دور از دسترس نبود.

حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، پایانی تلخ برای حضور این تیم در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن بود. سرخپوشان که در سال‌های اخیر عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، در این دوره ناکام ماندند تا هواداران این تیم از حضور تیم محبوب شان در رقابت های آسیایی ناامید شوند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان