Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین افتتاحیه سالن چند منظوره دبیرستان متوسطه اول شهید علی بیت سیاح گفت: حضرت زهرا (س) جگرگوشه پیامبر خدا (س ) است و ایشان همواره بر لزوم اهمیت جایگاه این بانوی عظیم الشان تاکید داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ما شیعیان مفتخریم که محبت حضرت فاطمه (س) را در دل داریم و ایشان را الگو و اسوه خود در زندگی قرار می دهیم.

آیت الله حیدری، بهره گیری از امکانات آزمایشگاهی را موجب موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان دانست و افزود: فعالیت های عملی – مهارتی و استفاده از آزمایشگاه ها و سالن های مجهز به رایانه موجب پیشرفت علمی و کسب تجربه دانش آموزان خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دانش آموزان باید مفاهیم قرآنی و تاکیدات اهل بیت را در زندگی به کار ببندند تصریح کرد: بنابر آیه 204 از سوره مبارکه اعراف باید سخنان قرآن کریم را با گوش جان پذیرا باشیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اذعان داشت: روایت پیامبر (ص) که فرمودند "فاطمه بضعه منی " توسط همه محدثان شیعه و سنی نقل شده و نشان دهنده میزان اهمیت جایگاه این بانوی عظیم الشان دارد.

انتهای پیام/گ

لزوم الگو و اسوه قرار دادن حضرت زهرا(س) در زندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • گزارش زبان معیار و این بار، ایران اکسپو
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم