Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال علی دایی و جرج لیکنز قطعا جذاب خواهد بود.

طرفداری- در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر ایران 
سایپا تهران-تراکتورسازی تبریز
تهران-ورزشگاه شهدا
یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 16
داوران: وحید کاظمی - کمک ها: سعید قاسمی – محمد عطایی

ورزشگاه شهدای شهر قدس

 

پیش بازی

دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپای تهران در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تبریزی ها به دنبال ماندن در میان مدعیان قهرمانی هستند و سایپایی ها نیز می خواهند که هم ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا را جبران کنند و هم در لیگ برتر وضعیت خود را بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علی دایی در 16 بازی گذشته لیگ برتر 4 پیروزی، 6 تساوی و 6 شکست داشته اند. سایپایی ها همچنین آمار 15 گل زده و 19 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان دایی با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور دارند.

در آن سوی میدان تراکتوری ها در 18 بازی گذشته 9 پیروزی ، 6 تساوی و 3 شکست داشته است. آنها آمار 28 گل زده و 15 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 33 امتیاز در رده چهارم حضور دارند.

بازی های گذشته دو تیم

 

 

نشست خبری مربیان

علی دایی: از باخت در آسیا ناراحت نشدم؛ کارخانه سایپا در 15 دقیقه چند میلیارد ماشین فروخت، مگر می شود قرارداد بازیکنان را ندهند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه،" نتایج ضعیف میلان در رقابت‌های این فصل در سری آ ایتالیا، جام حذفی این کشور، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که باعث شد آنها فرصت کسب هیچ جامی را نداشته باشند باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با پیولی باشند.

روسونری این هفته در دربی حساس شهر میلان برابر اینتر شکست خورد تا رقیب قدیمی و همشهری جشن قهرمانی را در مقابل چشمان بازیکنان و هواداران این تیم برگزار کند و گفته شده بود که این بازی آخرین فرصت برای سرمربی میلان است که خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی آغاز شده و یکی از مربیانی که نامش در فهرست میلان مطرح شده بود، کونته بود که پس از قطع همکاری با تاتنهام هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نام مربی سرشناس و بزرگ ایتالیایی از فهرست میلان خط خورده و آنها تمایلی برای همکاری با او ندارند و شانس افراد دیگری که در این فهرست حضور دارند برای نشستن روی نیمکت این تیم بیشتر است.

از دومنیکو تدسکو، سرجیو کونسیسائو و لوپتگی به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت میلان نام برده می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس