Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر گفت: به مناسبت روز بوشهر ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهر بوشهر برگزار می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدصادق سعیدی عصر امروز در برنامه‌ریزی برگزاری مراسم روز بوشهر با تاکید بر با شکوه  اجراء شدن روز بوشهر اظهار داشت:به مناسبت سالروز تاسیس مدرسه سعادت بوشهر 18 اسفندماه به نام روز بوشهر نام گذاری شده که به‌همین مناسبت هر ساله از 12 تا 18 اسفند  برنامه‌های ویژه‌ای در  بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر از تدوین برنامه‌های ویژه روز بوشهر خبر داد و گفت: از 12 تا 18 اسفندماه بیش از 170 برنامه فرهنگی و ورزشی در شهر بوشهر برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی در هفته بوشهر خاطر نشان کرد: مسابقات المپیاد ورزشی محلات در 7 رشته ورزشی شامل بسکتبال 3 نفره، مینی فوتبال، طناب کشی، دو و میدانی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و شطرنج از12 تا 17 اسفندماه برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به اجرای جشنواره هفته بوشهر تصریح کرد: جشنواره ورزش و تفریح از 12 تا 17  اسفند در بوستان شورای بوشهر از ساعت 17 تا 23  هرشب و مسابقات جهت یابی با همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر از مهم‌ترین  بخش ورزش در هفته بوشهر است.

بوشهر| مدرسه تاریخی سعادت افتخار آموزش نوین کشور استبوشهر| موزه تاریخی و مرکز گردشگری در بافت قدیم مدرسه سعادت ایجاد می‌شودبرنامه‌های هفته بزرگداشت بوشهر با نگاه بین‌المللی برگزار می‌شود‌

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در هفته بوشهر خبر داد و بیان کرد:  برنامه‌های فرهنگی شامل همایش فرهنگ و هنر، گروه مفتون، همایش ایثار و ولایت، تقدیر از خانواده معظم شهدا و تجلیل از شهروند افتخاری و چهره ماندگار از دیگر برنامه‌های روز بوشهر است.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان