Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اعضای شورای ایثارگران بانک ملت با حضور در منزل خانواده شهیدان سرافراز اسدا...، مهدی و عباس غضنفری یاد و خاطره آن شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

به گزارش صدای ایران امیر رضا شیخ مدیر امور حراست بانک ملت در دیدار با خانواده شهیدان غضنفری، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایستادگی خانواده معظم شهدا در طول چهل سال انقلاب مایه افتخار و ستودنی است و همه ما مدیون ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است اسدالله، مهدی و عباس غضنفری برادران علی اکبر غضنفری همکار شاغل در بانک ملت هستند که به مقام والای شهادت نایل شدند.
براساس این گزارش، در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه ای از طرف شورای عالی ایثارگران بانک به پدر شهیدان غضنفری اهدا شد.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلا‌های سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهاد‌های نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم