Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله حسینی بوشهری،دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تسلیت ارتحال عالم مجاهد، آیت الله مومن اظهار کرد: مرحوم آیت الله مؤمن از نظر فقاهت به جایی رسیده بود که مورد اعتماد امام راحل و رهبر انقلاب بود، حکم حضور ایشان در شورای نگهبان ۳۵ سال تمدید شد و که نشان از دقت آن عالم ربانی و استحکام در رأی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله محمد مؤمن قمی، نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری و عضو فق‌های شورای نگهبان گفت: خداوند متعال مرحوم آیت الله مؤمن، این عالم و فقیه وارسته را رحمت کند؛ رحلت ایشان به تعبیر رهبر انقلاب ضایعه‌ای برای حوزه و حوزه‌های علمیه بود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: آن عالم ربانی چهره شناخته شده‌ای از نظر علمی بود و محضر امام راحل، علامه طباطبایی (ره) و شیخ مرتضی حائری را درک کرده بود.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: مرحوم آیت الله مؤمن از نظر فقاهت به جایی رسیده بود که مورد اعتماد امام راحل و رهبر انقلاب بود؛ حکم حضور ایشان در شورای نگهبان ۳۵ سال تمدید شد و که نشان از دقت آن عالم ربانی و استحکام در رأی بود.

وی عنوان کرد: حضور، دقت و استحکام ایشان در شورای نگهبان و در این جایگاه قانونی، در واقع صیانت از احکام نسبت به مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: مرحوم آیت الله مؤمن آثاری ارزشمندی در مباحث فقهی، اصولی و مسائل مستحدثه از خود به یادگار گذاشت که از جمله آن «کلمات سدیده» است؛ در این کتاب موضوعات مختلف در مسائل مستحدثه مطرح شده است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: ساده زیستی، زهد، تقوا و عدم تأثیر پذیری از عناوین ظاهری ویژگی‌های مرحوم آیت الله مؤمن بوده است.

وی  عنوان کرد: زندگی این عالمان دین در ابعاد مختلف علمی، اخلاقی، رفتاری و ... سرمشق برای حوزویان و مردم است.

انتهای پیام/ش

آیت الله حسینی بوشهری فقدان آیت الله مومن را تسلیت گفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896270

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است