Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: جنگ سنگین رسانه‌ای روحیه مردم و مسئولین را بمباران می‌کند لذا یکی از وظایف ما این است که روحیه ناامیدی را به هیچ وجه دنبال نکنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در آخرین نشست ماهانه جام در سال جاری مطرح کرد: بعضی‌ها نگران بودند که در بیست و دوم بهمن امسال حضور مردم به پر رنگی سال‌های گذشته نباشد، ولی همان طور که رسانه‌های داخلی و خارجی شاهد بودند، سیل عظیم ملت همیشه در صحنه را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما نباید این حضور را به پای خودمان بنویسیم و این چنین تصور کنیم که مردم هیچ مشکلی ندارند و این حضور یک پارچه را به پای کارگزاران بنویسیم چرا که مردم طور دیگری فکر می‌کنند و برای کشور و رهبر به صحنه آمدند. 

وی افزود: ان‌شاالله دینی که به گردن مردم داریم را ادا کنیم، در این دهه فجر می‌خواستیم به عملکرد نظام بپردازیم.٧٠ درصد جمعیت بعد از انقلاب به دنیا آمده اند و ٨٠ درصد مردم انقلاب را ندیده اند و آن‌ها مطالبه عملکرد نظام جمهوری اسلامی را دارند. گزارش‌های از طریق رسانه‌ ملی پخش شد بعضی‌ها یک جدول و پنجره‌ای برای عملکرد نظام جمهوری اسلامی در چهل سال داشتند، شاید در این چهل سال به وضع ایده آل نرسیدیم اما در مجموع وضع خوبی بود.

باهنر در ادامه با اشاره به بیانیه مهم مقام معظم رهبری بیان کرد: بیانیه مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم بود و باید از حضرت آقا تشکر کنیم،‌ خیلی از مسائل در آن مطرح شد لذا توصیه می‌کنم که آن را بخوانید، وقت بگذارید و این بیانیه را مطالعه کنید.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: ما جلسه گذشته بیانیه‌های مقام معظم رهبری را طرح و بررسی کرده و خودمان بیانیه‌ای ارائه دادیم مبنی بر اینکه مثل گذشته بیانیه طلبکارانه از مسئولین صادر نکنیم و فقط مطالبه گر از اشخاص حقوقی و حقیقی نباشیم و بیشتر سعی کنیم به وظیفه خودمان توجه کنیم. 

وی افزود: بیانیه ما تضمینی به بیانیه حضرت آقا است و حتی حرف‌های خود آقا است،‌ مطالبه عمومی که حضرت آقا دارند این است که مسیر راه آینده انقلاب را فراهم کنیم و ما هم در جایگاه کارگزار بیشتر پاسخ گو باشیم و فقط مطالبه گر نباشیم. 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ما مسئله دمیدن روح امید به نسل فعلی و آینده بود لذا امروز در کنار جنگ اقتصادی این جنگ سنگین رسانه، روحیه مردم و مسئولین را بمباران می‌کند تا آن را داغون و تخریب کند.

باهنر ضمن تبریک سالگرد تولد خواجه نصیر الدین طوسی پنجم اسفند، روز مهندس گفت: ما نتوانستیم امسال تحرک ملی و جامع را برای روز مهندس سامان دهیم در صورتی که در سال‌های قبل در روز مهندس ستادی برگزار شد و ما به محضر مقام معظم رهبری شرف یاب شدیم و گزارشی در مورد عملکرد مهندسین ارائه دادیم.گزارشی که ارائه دادیم مبنی بر این بود که امروز رشته‌های مهندسی توسعه زیادی پیدا کرده است بنده نمی‌خواهم به رشته مهندسی تعصب صنفی داشته باشم، ولی اکثریت رشته‌ها به قشر مهندسی اختصاص دارد و چیزی که در زمین اثر گذاشته است عمدتا کار مهندسین است.

وی افزود: حضرت آقا در پاسخ به گزارش ما دو نکته را فرمودند: اول اینکه دانشکده‌های فنی پیشتاز انقلاب بودند و بعد از آن رشته‌های دیگر بودند دوم اینکه من در در جریان جنگ بودم، شاید اغراق نباشد که بگویم روزی نبود در طول ٨ سال دفاع مقدس که مهندس‌ها یک کار جدید و یک شیوه جدید برای جبهه نیاورده باشند.  

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پایان تصریح کرد: ما پیشنهادی دادیم مبنی بر اینکه همان طور که هزاران بنگاه مبتنی بر قانون تجارت تاسیس می‌شود قانونی مصوب شود مبنی بر تأسیس نظام مهندسی تا هر گروه با یک فرایند قانونی، نظام مهندسی خودشان را تصویب کنند که مبتنی بر آن قانون اصلی باشد شاید راه حل خوبی باشد. 

انتهای پیام /

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدرضا باهنر بیانیه رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهید پرور دیواندره ظهر دوشنبه در تجمعی در مسجد جامع شهر دیواندره حمایت قاطع خود را از رهبری معظم انقلاب و نیروهای مسلح در راستای عملیات غرورآفرین سپاه مقتدر که نماد یک «وعده صادق» بود با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ابراز کردند.

پشتیبان نظام و رهبری هستیم

حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان در این تجمع بیان کرد: عملیات وعده صادق لذت بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است و به این اقتدار که ثمره هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از خود گذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم.

وی افزود: حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.

سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیواندره نیز بیان داشت؛ نفس‌های دشمن به شمارش افتاده است و امید است اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو شود و آرامش در سرزمین اشغالی فلسطین بازگردد.

وی تاکید کرد: در برابر ظلم ایستاده‌ایم و تا نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل که به همین زودی محقق خواهد شد در صحنه حضور داریم و این وعده قرآن است که حق پیروز است.

کد خبر 6078942

دیگر خبرها

  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • حمله سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملاً مشروع بود