Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@13:12:22 GMT

حمله ۳ یگان‌ یمن به جنوب عربستان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۰۱۵

به گزارش فارس، یگان‌های موشکی، توپخانه‌ای و تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله روز شنبه اهداف ارتش سعودی در جنوب عربستان  را هدف قرار دادند.

شبکه المسیره در این رابطه گزارش داد که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله روز شنبه، دو نفر از نظامیان سعودی را در منطقه جازان واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری یمن می‌گویند که نیروهای تک‌تیرانداز این کشور، دو نظامی سعودی را در پایگاه «مشعل» در جازان هدف قرار دادند.

در همین حال، یک منبع امنیتی یمن گفت که یگان توپخانه‌ای یمن نیز روز شنبه، پایگاه نظامیان سعودی در همین پایگاه را گلوله باران کردند.

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که یگان موشکی یمن هم روز شنبه یک فروند موشک «زلزال-۱» را به سمت محل استقرار نظامیان سعودی در منطقه «عاکفه» در نجران شلیک کردند.

حملات انتقام‌جویانه نیروهای یمنی علیه نظامیان سعودی در حالی صورت می‌گیرد که تجاوزات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، حدود چهار سال است که ادامه دارد و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید
  • علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید + عکس و جزئیات