Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - سرپرست فنی مسابقات والیبال کارمندان دستگاه های دولتی کشور گفت: با پایان یافتن دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی که با حضور 16 تیم به میزبانی ارومیه در 2 سالن 6 هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهن دوست برگزار شد، هشت تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

رضا ضرغامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز شنبه /4 اسفند ماه/ در سومین روز از این مسابقات هشت دیدار دیگر به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این دیدارها تیم خراسان رضوی با نتیجه 2 بر یک اردبیل را شکست داد، خراسان جنوبی با همین نتیجه گلستان را پشت سر گذاشت، راه آهن تهران در 2 ست پیاپی یزد را حذف کرد و گیلان با نتیجه مشابه خراسان شمالی را از گردونه رقابت کنار زد.
وی ادامه داد: در چهار دیدار دیگر نیز تیم سمنان مقابل مرکزی، خوزستان مقابل کرمانشاه، آذربایجان غربی مقابل وزارت ورزش و آذربایجان شرقی مقابل چهارمحال وبختیاری با نتیجه مشابه 2 بر صفر به برتری رسیدند.
سرپرست فنی مسابقات والیبال مردان کارمندان دستگاه های دولتی کشور گفت: به این ترتیب تیم های آذربایجان ‌شرقی، خراسان رضوی، راه آهن تهران، گیلان، خراسان جنوبی، سمنان، خوزستان، آذربایجان غربی به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
ضرغامی بیان کرد: تیم علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز با هدایت «لعل پوش» در سومین دیدار خود با پیروزی 2 بر صفر مقابل وزارت ورزش و جوانان جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.
وی اضافه کرد: تیم های چهارمحال وبختیاری، اردبیل، یزد، خراسان شمالی، گلستان، مرکزی، کرمانشاه و وزارت ورزش پس از قبول شکست از رقبا حذف شدند.
سرپرست فنی مسابقات با اشاره به اینکه بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود، گفت: این مسابقات از دوم تا هفتم اسفند ماه جاری در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا مرحله مقدماتی این رقابت ها به مدت 2 روز /2 و 3 بهمن ماه/ با حضور 27 تیم در هشت گروه چهار و سه تیمی با انجام 33 دیدار برگزار شد.
طی چند روز گذشته نیز رقابت های والیبال بانوان کارمندان دستگاه های دولتی کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم علوم پزشکی کرمان بر سکوی قهرمانی جای گرفت؛ تیم های اصفهان و گلستان دوم و سوم شدند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال مردان كارمندان كشور اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد

نبرد منچسترسیتی و رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پنالتی رسید و در این ضربات شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف بایرن شدند.

در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، دیداری از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال‌مادرید برگزار شد که پس از تساوی ۱-۱ و در مجموع ۴-۴ به پنالتی کشید و در این ضربات رئالی‌ها ۴-۳ پیروز شدند تا به مرحله بعد برسند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند رئال مادرید - منچسترسیتی: مسابقه ای کلاسیک

دیگر خبرها

  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • چشم انتظاری بیش از یک میلیون تماشاگر برای لذت بردن روزانه از VNL / کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • والیبال ساحلی تور سامیلا؛ صعود تیم اول ایران به یک چهارم نهایی