Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:29:55 GMT

نمایشگاه توانمندی های بانوان در مهاباد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۰۹۹

نمایشگاه توانمندی های بانوان در مهاباد گشایش یافت

مسوول امور بانوان فرمانداری مهاباد روز شنبه در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به طور مشترک توسط مرکز فنی و حرفه ای خواهران و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری شهرداری مهاباد برپا شد.
هاجر پورآذری افزود: در این نمایشگاه 23 هنرمند این شهرستان آثار خود را در قالب 16 غرفه در زمینه گلیم و قالی بافی، معرق و منبت کاری، عروسک سازی، هنرهای تزیینی، هنرهای تجسمی، سرویس سری دوزی و پوشاک را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این نمایشگاه نیز در راستای معرفی و حمایت از محصولات و تولیدات با کیفیت زنان توانمند و کارآفرین مهاباد برپا شده است.
پورآذری اضافه کرد: حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار علاوه بر اینکه از ایجاد آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند، منجر به سوددهی و ارتقای سطح زندگی این قشر از جامعه می شود.
مسوول امور بانوان فرمانداری مهاباد یادآور شد: این نمایشگاه تا 10 اسفندماه جاری در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 16 عصر برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سه شنبه این هفته مصادف با هفت اسفند ماه تولد حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد و به نام روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نام گذاری شده است.
9903/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آسیب های اجتماعی اشتغال زنان جامعه شهرداری فنی و حرفه ای 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود