Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@20:05:25 GMT

بیرانوند: فکر کردم چاقو خورده‌ام

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۱۷۱

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی صفر بر صفر مقابل نفت‌مسجدسلیمان بیان کرد: متأسفانه یکی از ضعیف ترین بازی‌های پرسپولیس را دیدیم که دلیل آن هم شرایط بد زمین بود. متأسفانه ورزشگاه، زمین و هتل اینجا شرایط خوبی نداشت و ما در هتل هم نتوانستیم به خوبی استراحت کنیم هم در زمین شرایط خوبی مهیا نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هواداران از ما حمایت کنند چرا که بازی کردن در این شرایط سخت است و زمین مناسب برای انجام بازی نبود. وضعیت بدی داشتیم و نمی‌توانستیم پاس‌های خوبی بدهیم و در نهایت شرایط اینطور رقم خورد.

بیرانوند در مورد اینکه قبل از شروع بازی، فردی به سمت او آمد و لباسش خونین شد، اظهار داشت: آن فرد که به سمت من آمد و من را بغل کرد، لباسش خونی بود و فکر کردم چاقو خوردم به همین خاطر بعد از آن کاور روی لباسم انداختم آن خون مشخص نباشد تا بتوانم تمرین کنم. مردم مسجد سلیمان به من لطف دارند و از لباسی که به من دادند، سوپرایز شدم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: هواداران من را سورپرایز کردند، خیلی خوشحال شدم و لرهای بختیاری واقعاً بزرگ هستند و به من محبت دارند. برنامه لیگ فشرده است و شاید سبب مصدومیت بازیکنان مان شود. در سه جام می‌جنگیم و الان ۲-۳ بازیکن مصدوم شدند که این اتفاق قبل از دیدار با پاختاکور خوب نیست و امیدوارم آنها شرایط حضور در میدان را پیدا کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس زمین بازی مسجد پرسپولیس زمین فوتبال پرسپولیس بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک لشکر گلر پشت سر رفیعی

به گزارش همشهری‌آنلاین، زمانی که علیرضا بیرانوند مصدوم شد و از دسترس کادر فنی پرسپولیس بیرون رفت، سرخپوشان ۳گل بیشتر از رقیب آبی‌پوش خورده ‌و عنوان بهترین خط دفاعی را به رقیب واگذار کرده بودند. به تبع همین گل‌های خورده، قرمزها جنگ تفاضل‌گل را هم به آبی‌ها باخته بودند؛ جنگی که با توجه به اعلام سازمان لیگ و تساوی ۲‌تیم در بازی رودررو می‌تواند نقش مهمی در انتخاب قهرمان این فصل داشته باشد. اما به محض اینکه امیررضا رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه قرار گرفت، کلین‌شیت‌های متوالی سرخپوشان آغاز شد و تیم اوسمار ویرا دیگر هیچ گلی دریافت نکرد. در مقابل، استقلالی‌ها در همین بازه زمانی ۴گل از ۲‌تیم مس رفسنجان و شمس‌آذر خوردند و در این زمینه از پرسپولیس عقب افتادند. این دستاورد عجیبی بود که حتی خوش‌بین‌ترین پرسپولیسی‌ها هم باور نمی‌کردند با ورود دروازه‌بان جوان و کم‌تجربه‌شان به‌جای بیرانوند به آن دست پیدا کنند.

رفیعی یک‌بار به‌خاطر محرومیت بیرانوند مقابل ذوب‌آهن بازی کرد و ۳بار هم به‌خاطر مصدومیت گلر شماره‌یک تیم ملی مقابل گل‌گهر، ملوان و نفت آبادان به زمین رفت. در این ۴مسابقه بهترین نمره‌ای که رفیعی از سایت متریکا گرفت نمره ۷.۵۲ بود که در همان نخستین بازی مقابل ذوب‌آهن به نام او ثبت شد. کمترین نمره این دروازه‌بان هم نمره ۶.۶۷ در بازی با ملوان بود. در روزی که رفیعی با بی‌احتیاطی یک صحنه مشکوک به پنالتی روی مهاجم ملوان خلق کرد، یک کارت زرد به‌دلیل وقت‌کشی گرفت و بالاخره به نمره ۶.۶۷ رسید که تنها نمره پایین‌تر از ۷ او در این ۴مسابقه بوده است.

میانگین نمرات رفیعی در این ۴مسابقه ۶.۹۸ بوده که تقریبا ۰.۱۱ بیشتر از میانگین نمرات بیرانوند است. رفیعی نسبت به خیلی از دروازه‌بان‌های صاحب‌نام و باتجربه لیگ برتر نمرات بهتری گرفته است؛ ازجمله محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، کریستوفر کنت، حسین پورحمیدی، علیرضا حقیقی، رشید مظاهری و حامد لک. تعداد بازی‌های او کمتر از حدنصاب لازم برای قرارگرفتن در جدول دروازه‌بان‌های سایت متریکاست وگرنه با این امتیاز می‌توانست در رتبه چهارم گلرهای این فصل قرار بگیرد. ضمن اینکه رفیعی حالا به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده که در ۴بازی اول خودش به ۴کلین‌شیت می‌رسد. جالب اینکه تعداد کلین‌شیت‌های او در حال حاضر با پیام نیازمند در سپاهان برابر شده است. نیازمند با ۱۷بازی به این ۴کلین‌شیت رسیده و رفیعی با ۴بازی!

۱۴۰برابر ارزان‌تر از رادو!

پرسپولیسی که یک میلیون یورو پول مفت به رادو داد، حالا صاحب یک گلر دوم مطمئن و ارزان شده است

می‌گویند ارزش قرارداد امیررضا رفیعی با پرسپولیس ۵۰۰‌میلیون تومان است؛ رقمی که اگر درست باشد فاصله بعیدی با یک‌میلیون یورو دارد؛ یعنی تقریبا ۱۴۰‌برابر کمتر است. گلر جوان و ۲۲‌ساله قرمزها، امسال در پی برخی اتفاقات غیرمنتظره توانست به ترکیب اصلی سرخپوشان برسد و تا اینجا در ۴‌مسابقه برای سرخ‌ها به میدان برود. او بار اول در بازی با ذوب‌آهن به ترکیب اصلی رسید. محرومیت علیرضا بیرانوند از دیدار با ذوب‌آهن منجر به حضور رفیعی در سنگر سرخ‌ها شد. او در روزی که با فشار آنچنانی مواجه نشد، فولادشهر را با کلین‌شیت ترک کرد تا مختصر امیدی در دل هواداران به‌وجود بیاورد. اتفاق بزرگ‌تر اما بعد از تعطیلات نوروزی رخ داد؛ زمانی که با بازگشت علیرضا بیرانوند از اردوی تیم ملی، روشن شد او دچار مصدومیت شده و باید دستش را گچ بگیرد. اینجا دیگر بحث یک بازی نبود و رفیعی در چند مسابقه سرنوشت‌ساز درون دروازه قرار می‌گرفت. امروز بعد از ۳‌بازی می‌توان گفت او تا حدودی نمره قبولی گرفته است.

رفیعی به‌ترتیب برابر گل‌گهر، ملوان و نفت آبادان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش شد. او برابر ملوان ۲‌مهار خوب داشت و در مجموع در تمامی این مسابقات نشان داده روی خروج‌ها و دفع ضربات ساده هم از اعتمادبه‌نفس قابل‌قبولی برخوردار است. به همین راحتی، پرسپولیس در پست دروازه‌بانی صاحب یک گلر ذخیره مطمئن و ارزان شده که از نساجی به این تیم آمده و حالا به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده که در ۴‌مسابقه نخستش کلین‌شیت می‌کند. جالب است که او با این آمار، با تعداد کلین‌شیت‌های پیام نیازمند در این فصل مساوی شد. حالا مقایسه کنید با بوژیدار رادوشوویچ که بابت ایفای همین نقش در پرسپولیس، آن همه هزینه روی دست باشگاه گذاشت. گلر کروات از صدقه سر قرارداد حیرت‌انگیزی که محمدحسن انصاری‌فرد با او بسته بود، در خانه نشست و چیزی حدود یک میلیون یورو از پرسپولیس پول گرفت. این در حالی است که خیلی اوقات «رفیعی» ها در دسترس هستند و فقط نیاز به کمی اعتماد دارند.

کد خبر 845922 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی