Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ناصری عصر شنبه در  مراسم افتتاح اولین نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد اظهار داشت: امسال اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد در استان های مختلف کردیم که تاکنون این نمایشگاه در تهران، همدان،‌ بیرجند و قائم شهر برگزار شده است.

وی  با اشاره به اینکه امروز  این نمایشگاه عکس در اصفهان کلید خورد، بیان داشت: در این نمایشگاه ۳۹ اثر از عکاسان داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده سات که هشت اثر آن از کشورهای کانادا، هلند،‌ آلمان، کره جنوبی و افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه بین المللی عکاسان آزاد ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ترویج و نشر عکاسی و تبادل افکار بین هنرمندان عکاس برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ هزار نفر از ۱۷ کشور عضو تشکل عکاسان آزاد هستند، ادامه داد: در این نمایشگاه اثرات پنج هنرمند عکاس از اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

رضایی با اعلام اینکه در ایران هنوز ارتباط بین مردم و عکاسان آن گونه که باید شکل نگرفته است  و همین مسئله کار عکاس را سخت کرده است، ابراز داشت: هر گاه یک عکاس اقدام به عکس انداختن از فردی می کند مردم این حس را دارند که شاید مورد سوء استفاده قرار بگیرد و این در حالی که در کشورهای خارجی عکاسان با این مشکل مواجه نیستند،.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که با برگزاری نمایشگاه های عکس بتوانیم مردم با هنر عکس و عکاسان پیوند بزنیم و آنها را برای برپایی این نوع برنامه های فرهنگی مشتاق کنیم.

کد خبر 4550479

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی عکس محمدرضا ناصري نمايشگاه عكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • بورسی شدن دارایی های مختلف شهرداری