Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@12:44:43 GMT

حادثه کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر سمنان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۵۱۸

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پی پیگیری خبرگزاری فارس اعلام کرد: بیمار مرد ۵۰ ساله با سابقه بیماری دیابت، قلبی و نارسایی مزمن کلیوی (تحت دیالیز) به علت خونریزی شدید گوارشی به بیمارستان کوثر سمنان مراجعه می‌کند که در این مدت به علت وضع نامناسب جسمانی در آی. سی. یو بستری بوده است.

در ادامه درمان به دلیل عدم پاسخ به درمان‌های رایج خونریزی گوارشی، با تشخیص پزشکان بیمار کاندیدای عمل جراحی اورژانسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتقال بیمار به اتاق عمل و قبل از شروع عمل جراحی، به دلیل وخامت حال عمومی و بروز مشکل قلبی بیمار با هماهنگی و رضایت خانواده، عمل او کنسل می‌شود که در حین انتقال بیمار به آی. سی. یو، مانومتر کپسول اکسیژن دچار حادثه شده است.

این موضوع باعث آسیب و درنهایت منجر به فوت بیمار می‌شود؛ علت حادثه در دست بررسی است.

هم‌اکنون نمایندگان دادگستری، آتش‌نشانی، پلیس آگاهی، پزشکی قانونی استان سمنان و... در محل حادثه حضور دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حادثه بیمارستان مرگ سمنان دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،دکتر حجت الله روستا گفت: از مجموع یازده هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، هفت هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و سه هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.
او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.
رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س)، تعداد عمل جراحی قلب باز انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.
به گفته دکتر روستا، بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.
او اظهار کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند