Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:16:39 GMT

جوانان براي اجراي گام دوم انقلاب تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۵۳۲

جوانان براي اجراي گام دوم انقلاب تلاش کنند

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - دبير جامعه روحانيت مبارز گفت: همه و به خصوص جوانان براي براي اجرا و تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي شامگاه شنبه در آيين بهره برداري از مراحل اول و دوم مسجد جامع بندرعباس افزود: مقام معظم رهبري با درايت و تيزبيني گام دوم انقلاب را ترسيم و مسير پيش رو را مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: دشمنان بدانند مردم ايران اسلامي که در 22 بهمن 40 سالگي انقلاب خود را جشن گرفتند و تسليم فشارهاي آنان نمي شوند، اين ملت از آرمان هاي انقلاب که براي آن شهيد داده اند دست بر نمي دارند و تسليم نشدني هستند.
دبير جامعه روحانيت مبارز اظهار داشت: اکنون با گذشت افزون بر 40 سال از عمر انقلاب اسلامي اين ملت مي تواند به گذشته خود و کارهايي که انجام شده افتخار کند.
پور محمدي با تشريح خدمات انقلاب ياد آور شد: يکي از اين خدمات مهم راهها بوده که هم اکنون مسير رفت وآمد بين شهر تسهيل پيدا کرده و راهي که بين بندرعباس تا سيرجان 7 ساعت طي مي شد امروز به سه ساعت کاهش يافته است.
وي همچنين به مسجد جامع بندرعباس پرداخت و تصريح کرد: اين مسجد يک مجموعه فرهنگي کامل است و انتظار مي رفت مسوولان استان در آيين بهره برداري از آن شرکت مي کردند.
وي ادامه داد: ائمه جمعه وظيفه هدايتگري و تذکر را بر عهده دارند و به عنوان مسوولان نظام اسلامي بايد پذيراي نقدها باشيم.
دبير جامعه روحانيت مبارز گفت: مسوولان هرمزگان که براي تکميل مسجد جامع توافق کرده اند کمک کنند اين مجموعه فرهنگي سريع تر تکميل شود.
وي با تحسين از امنيت خوب در استان هرمزگان، اميد واري کرد: همکاري لازم نهادها و اداره هاي دولتي و غير دولتي با متوليان احداث مسجد جامع بندرعباس انجام شود.
3219/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری