Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@09:21:30 GMT

ارتباط جراحی سینه با سرطان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۵۶۷

حامد باطنی نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جراحی پلاستیک سینه با اهدافی مختلف به منظور زیبایی یا بازسازی یا جنبه‌های عملکردی انجام می‌گیرد؛ در قسمت زیبایی امکان تغییر سایز یا موقعیت بافت سینه و تصحیح بدشکلی‌ها و ناهمواری‌های وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در باسازی‌، بیشتر ساخت بافتِ از دست رفته مانند جراحی پس از بدخیمی سینه، یا نقایص خلقتی مادرزادی مد نظر قرار می‌گیرد؛ در این بین در صورتی که جراحی سینه با تکنیک مناسب و توسط افراد آموزش دیده انجام شود معمولا نتایج بسیار خوب و راضی کننده‌ برای بیمار به همراه خواهد داشت.


باطنی ادامه داد: متاسفانه گاهی ملاحظه می‌شود که افراد غیرحرفه‌ای در این زمینه وارد می‌شوند و نتایج نامناسب بدست می‌آید که به نارضایتی بیماران منجر می‌شود.

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی افزود: توصیه انجمن به بیماران این است که برای انجام چنین جراحی‌ها به تبلیغات غیرمجاز فضای مجازی اعتماد نکرده و سعی شود اطلاعات مورد نیاز را از مبادی قانونی مانند وب سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران یا وب سایت نظام پزشکی تهیه کنند.

وی تشریح کرد: جراحی سینه با توجه به جنبه عملکردی این عضو باید طوری طراحی شود تا کمترین تغییر در توانایی شیردهی و قابلیت حس سینه ایجاد شود.


نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی یادآوری کرد: گاهی در منابع غیر علمی باور عمومی مشاهده می‌شود که ارتباط بین جراحی زیبایی سینه و بروز بیماری بدخیم سرطانی را عنوان می‌کند؛ باید دانست که جراحی سینه ممکن است به بروز زخم‌های مزمن، ناراحتی موضعی یا توده دردناک منجر شود، اما سبب ایجاد سرطان سینه نخواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس اخباری که از روز گذشته مطرح شده بود فرهاد مجیدی یکی از گزینه های تراکتور برای جانشینی پاکو خمز بوده است و قرار بود امروز این مذاکرات جدی شود.

به نقل از اطلاعات در همین زمینه برخی منابع خبر داده اند که مجیدی امروز (چهارشنبه) به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است و گفته است که در ایران فقط برای استقلال سرمربی گری خواهد کرد.

البته مدیران تراکتور نه مذاکره با مجیدی را تائید کرده اند و نه خبر پاسخ منفی وی را.

از یحیی گل محمدی به عنوان دیگر گزینه تبریزی ها نام برده می شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896335

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • فیک بیوتی
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان