Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت کشور در واکنش به خبرسازی رسانه‌های معاند درباره امکان حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات مجلس و شوراها گفت: داوطلبان اقلیت‌های دینی رسمی می‌توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده و باید التزام به دین خود داشته باشند. آفتاب‌‌نیوز : سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در واکنش به تحریف رسانه‌های معاند با انتشار موادی از لایحه جامع انتخابات، بر حضور اقلیت‌های دینی رسمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضور ⁧ داوطلبان ⁩ اقلیت‌های دینی رسمی در انتخابات از ⁧ حقوق اساسی ⁩ کشور جمهوری اسلامی ایران است. طبق مواد ۵۵، ۵۷ و ۵۸ ⁧ لایحه جامع انتخابات، ⁩ اقلیت‌های دینی رسمی می‌توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا ثبت نام کنند. طبق تبصره ذیل ماده ۵۵ این لایحه داوطلبان ⁧ اقلیت‌های دینی رسمی ⁩ باید التزام به ⁧ دین خود ⁩ داشته باشند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت کشور اقلیت های دینی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه بیش از 220 نفر از نمایندگان قدردانی و حمایت از راهبردها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

رسانه ملی فراگیرترین و مهمترین رسانه، دانشگاه کشور، نقش بی‌بدیلی در تربیت دینی جامعه و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ابعاد داخلی و بین‌الملی دارد.

این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی ضمن ایجاد طراوات معنویت، امید و ایمان در متن و بطن جامعه در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

گواه این درخشش ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش‌آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع طلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی محفل نمود بارز آن بوده است.

در دیگر سو رسانه ملی با ایجاد ظرفیت‌های جدید و تولید برنامه‌های متنوع و متعدد در قالب‌های مختلف ضمن هم‌افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند را فراهم کرد.

برهمین اساس نمخیندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صدا و سیما مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته و تلاش‌های رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای  دکتر پیمان جبلی و همکاران پرتلاش و سختکوش ایشان را در رسانه ملی اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثر یهودیان با اشغال‌گری و ظلم رژیم صیهونیستی مخالفند
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد