Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:26:13 GMT

گام کلیدی حضور در رقابت های لیگ کشوری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۸۷۶

گام کلیدی حضور در رقابت های لیگ کشوری

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ مسعود مختاری در جلسه رؤسای هیأت های هاکی شهرستان های استان تهران با رونمایی از تقویم برنامه های عملیاتی سال ۹۸ این هیأت گفت : راه موفقیت برنامه محور بودن فعالیت ها و استفاده حداکثری از امکانات و پتانسیل های موجود است .

وی استفاده از بازیکنان با تجربه و جوان در آماده سازی تیم برای حضور در لیگ برتر را از مزایای داشتن یک برنامه منسجم برای صعود دانست و تاکید کرد : تمرکز در شهرستان ها در رده های سنی پایه بوده علاوه بر اینکه تقویت اموزش پایه گام نخست و از فعالیت های روتین هیات در سال پیش رو برای حضور بازیکنان حرفه ای در این رشته ورزشی خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مختاری ابراز امیدواری کرد : همه فعالیت ها در چارچوب برنامه مدون و آینده محور خواهد بود و در این مسیر از همه پیشکسوتان رشته هاکی برای همکاری دعوت می کنیم تا بتوانیم از تجربیات شان بهره ببریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران پیشکسوتان تقویم رقابت های لیگ شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!

به گزارش "ورزش سه"، اگر بحث فوتبال را جدا کنیم، والیبال در سال‌های اخیر اقبال فوق‌العاده‌ای از سمت مردم داشته و به یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی تبدیل شده است. درخشش این رشته ورزشی در عرصه ملی باعث شدکه لیگ والیبال نیز با جذابیت متفاوتی نسبت به سال‌های دورتر دنبال شود.

همین بالا رفتن کیفیت و حساسیت لیگ برتر والیبال که البته آن‌هم دوباره در دو سه فصل اخیر با کاهش ملموسی مواجه شده این نتیجه را به همراه داشته که رقم درخواستی و دریافتی بازیکنان این رشته ورزشی نیز با افزایش قابل توجهی مواجه شود.

با این حال به نظر می‌رسد امسال شرایط به شکل متفاوت و عجیبی در این زمینه دنبال خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی بازیکنان برای عقد قرارداد با باشگاه ها پیشنهاداتی نجومی را ارائه داده‌اند و حتی نسبت به دریافتی فصل گذشته خود افزایش ۳۰۰ درصدی طلب می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت که مثلاً یک ملی پوش والیبال دیگر حاضر نیست با مبلغی زیر ۵ یا ۶ میلیارد تومان با تیمی قرارداد ببندد. اگرچه شاید حق هر بازیکنی است که به مسائل مالی فکر کند و از این بابت دغدغه‌مند باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که باشگاه‌های والیبال بر خلاف فوتبال درآمد محدودی دارند. حالا باید دید که در نهایت این چالش جدید والیبال ایران چگونه برطرف خواهد شد؛ بازیکنان از مواضع خود تا حدودی کوتاه خواهند آمد یا باشگاه‌ها راضی به پرداخت دستمزد درخواستی آنها می‌شوند.

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری