Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: صفحه اینستاگرام علی انصاریان مخاطبان و بازدیدکنندگان زیادی دارد و به همین علت، موضوع شوخی انصاریان برای کاربران اینستاگرام جالب شد. ماجرا از این قرار است که انصاریان روز پنج‌شنبه از طریق صفحه خود، عکسی از مراسم نامزدی و لحظه هدیه دادن انگشتر بین زوجین را منتشر کرد و در ذیل آن، خدا را شکر کرد بابت اینکه باید مراسم نامزدی خود را پشت‌سر بگذارد!  
به گزارش خبرورزشی، این عکس و نوشته باعث تعجب مخاطبانش شد زیرا به نظر می‌رسید او بدون هیچ سر و صدایی ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی از انتشار عکس اول نگذشته بود که انصاریان در پست بعدی خود، پرده از این شوخی برداشت و نوشت: «هرچه صبر کردم، عروس خانم نیامد؛ احتمالاً آدرس را اشتباه داده بودم.» او سپس با پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون هم به شوخی پرداخت و اشاره‌ای به مراسم نافرجام ازدواج صالحی کرد. در نهایت نیز، از همه کسانی که ازدواجش را تبریک گفتند، تشکر کرد تا با این کار، شوخی عجیب و غریبی که با مخاطبانش داشت را به پایان برساند! البته او قول داده در یک روز آخر هفته، ازدواج کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات، گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است؛ لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد.

وی در گفتگو با ما، با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتار‌ها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و اینها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • شوخی عجیب تونی رودیگر با مأمور امنیتی ورزشگاه سوژه شد + ویدئو
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی