Web Analytics Made Easy - Statcounter

الغرافه درحالیکه مهدی طارمی را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت برابر الدحیل یک تساوی ارزشمند را به دست آورد. السد توانست با پیروزی قاطع برابر الریان به صدرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار به پایان رسید.

الغرافه که مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود داشت برابر الدحیل مدافع عنوان قهرمانی تساوی ارزشمندی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و طارمی ۹۰ دقیقه بازی کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده السد که حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است، توانست برابر الریان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی برسد تا به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در این دیدار اکرم عفیف دو بار و بغداد بونجاح و عبدالکریم حسن برای السد گلزنی کردند.

السد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۴۴ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد. این درحالی است که الدحیل ۴۰ امتیاز دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال