Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@21:01:42 GMT

اوپک و متحدانش به کاهش تولید نفت پایبند هستند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۴۳۷۳

اوپک و متحدانش به کاهش تولید نفت پایبند هستند

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری پلاتس، خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان، اعلام کرد اعضای اوپک و تولیدکنندگان نفت غیر عضو اوپک به توافق کنونی کاهش تولید نفت ابراز پایبندی کرده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد پایبندی برخی تولیدکنندگان نفت امضاکننده توافق جهانی کاهش تولید نفت، تردیدناپذیر بوده است.

وزیر انرژی عربستان گفت: من با بسیاری از وزیران گفت‌وگو کرده‌ام و آنهایی که در دستیابی به اهداف خود در ماه ژانویه کند بوده‌اند، همگی به رسیدن فوری به جایگاه لازم برای تحقق تعهدهای خود در ۶ ماه، متعهد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفالح همچنین با اشاره به برگزاری نشست اوپک و غیر اوپک در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی، ابراز امیدواری کرد که بازار تا آن زمان به توازن رسیده باشد.

وی گفت: ما رایزنی می‌کنیم و برنامه‌های تولید خود برای نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی را هماهنگ می‌کنیم، بنابراین آوریل، نقطه عطف مهمی در تلاش برای دستیابی به توازن بازار و هماهنگی عرضه و تقاضای نفت و رساندن ذخیره‌سازی به سطح مطلوب ما، یعنی حدود میانگین پنج‌ساله سطح ذخیره‌سازی جهانی خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر انرژی عربستان تولید نفت اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ یارمحمدی گفت: تغییرات سالانه ترکیب کشت در مناطق، تحت تأثیر عوامل متعدد از جمله مسائل اقتصادی شامل میزان تقاضا، قیمت بازار، هزینه های تولید، رعایت تناوب زراعی، آفات و بیماریهای مشترک با سایر محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به کاهش تولید و سطح زیر کشت محصول سیر در شهرستان طارم، افزود: علاوه بر موارد ذکر شده در این خصوص، کاهش بارندگی در فصل کاشت، جایگزینی سایر محصولات از جمله سیب زمینی و باقلا موجب کاهش تولید سیر در شهرستان طارم طی سال زراعی جاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی طارم ادامه داد:‌ سطح زیر کشت محصول سیر در سال زرعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در شهرستان طارم حدود ۴۰۰ هکتار است و همه ساله برداشت سیر در طارم از اواخر فروردین آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

وی ارقام مورد کشت در این شهرستان را شامل سیر صورتی و قرمز بیان کرد و گفت: سیر تولیدی در طارم به دلیل کیفیت بالای آن علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان زنجان به سایر استان های کشور از جمله گیلان و مازندران همچنین در صورت وجود شرایط به برخی کشورهای دیگر صادر می شود.

هم اکنون ۵۵۰ بهره بردار در شهرستان طارم به کشت و کار این محصول مشغول هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • حمله اسرائیل به ایران نمادین بود | نتانیاهو به متحدانش لگدپرانی می کند
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت