Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در رقابت‌ های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر پارس جنوبی جم، آماده است تا از سد ذوب آهن نیز بگذرد. آبی ها در این بازی طارق همام و علی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما سایر بازیکنان می توانند به استقلال در این بازی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر این میدان تیم ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان قرار دارد که پیشتر هدایت آبی های پایتخت را برعهده داشت. تیم ذوب آهن بعد از یک دوره نتایج ضعیف، در هفته های اخیر نمایش های خوبی داشته و اخیرا هم توانسته با شکست الکویت و الغرافه به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. به همین دلیل آن ها از انگیزه و روحیه خوبی برابر استقلال برخوردارند و کار آبی ها مقابل آن ها سخت خواهد بود.

نکته جالب توجه مربیان دوتیم هستند. در لیگ برتر منصوریان به دلیل نتایج ضعیف و بعد از باخت مقابل ذوب‌ آهن از هدایت آبی‌ها کناره گیری کرد و وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. اکنون منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن روی این نیمکت می‌نشیند و قطعا منصوریان در آزادی مقابل تیم سابق خود ساعت‌های راحتی را سپری نخواهد کرد.

تیم استقلال در حالی به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود که روزبه چشمی، مدافع آبی پوشان پایتخت، 3 کارته است. در صورتی که شفر از چشمی مقابل ذوب آهن استفاده کند و این بازیکن چهارمین کارت زرد خود را دریافت کند این بازیکن دیدار بعدی استقلال برابر فولاد خوزستان را از دست می‌دهد.

استقلال در اسفند 6 بازی برگزار خواهد کرد که میانگین 5 روز یک بازی برنامه فشردهای برای این تیم ایجاد خواهد کرد. این 6 بازی شامل 4 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در لیگ قهرمانان می شود. بازی اول با برد پشت سر گذاشته شده است و روز یکشنبه در بازی دوم به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

گفتنی است، علیرضا فغانی با کمک های علی اکبر نوری و ایوب غلامزاده دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن را قضاوت می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی پارس جنوبی پایتخت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های تماشایی و زیبای دورتموند در مقابل بایر لورکوزن / فیلم

دورتموند از ساعت 19 امروز در چارچوب رقابت های بوندسلیگا میزبان بایر لورکوزن، قهرمان زودهنگام این فصل رقابت های فوتبال آلمان خواهد بود.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • گل های تماشایی و زیبای دورتموند در مقابل بایر لورکوزن / فیلم
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • گل پشت پای تماشایی پرینس اووسو مقابل نیوانگلند (تورنتو اف سی - نیوانگلند)
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه