Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تصمیم قطعی مجلس در مخالفت با اجرای طرح جریمه ریالی سربازی، توصیه‌هایی را به واجدین بهره‌مندی از این تسهیلات ارائه کرد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با مصوبه دیروز نمایندگان مجلس عملاً خرید خدمت سربازی در سال ۹۸ منتفی شد، گفت: این طرح با پیگیری‌های ستادکل نیروهای مسلح و تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ اجرایی نخواهد شد و در همین راستا افرادی که تا پایان سال ۹۷ حداقل هشت سال غیبت داشته باشند، می‌توانند تنها تا پایان همین سال نسبت به معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی سربازی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متقاضیان و واجدان شرایط بهره مندی از جریمه ریالی سربازی باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و در خواست خود را ثبت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال حجم مراجعات به دفاتر پلیس +۱۰ افزایش می‌یابد، بنابراین توصیه می‌شود که متقاضیان هرچه سریع‌تر به این دفاتر مراجعه کنند به ویژه آنکه حتماً باید تکلیف پرداخت مبلغ جریمه تا قبل از سال ۹۸ مشخص شود و در غیر این صورت افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه دو نوع پرداخت نقدی و قسطی برای جریمه ریالی سربازی وجود دارد، اظهارکرد: مبلغ جریمه با توجه به سنوات غیبت، مدرک تحصیلی، وضعیت تأهل و… تعیین می‌شود و اگر افرادی قصد دارند تا به شکل اقساطی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند، حتماً باید یک قسط آن را قبل از پایان سال ۹۷ پرداخت کرده و مابقی اقساط را نیز تا قبل از پایان سال ۹۸ تسویه کنند.

کمالی افزود: طبیعی است با توجه به اینکه طرح جریمه ریالی سربازی در سال ۹۸ متوقف شده است، بنابراین مشمولان دارای غیبت نیز باید هرچه سریع‌تر وضعیت سربازی خود را مشخص کنند و اگر تا پایان امسال واجد شرایط لازم برای بهره‌مندی از جریمه ریالی سربازی نیستند، باید نسبت به پر کردن فرم‌ها و دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جریمه ریالی سربازی جريمه ستادكل نيروهاي مسلح سربازي سردار كمالي سردار موسی کمالی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیررسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد).

مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

* مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیت بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

کد خبر 747218

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج