Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید محمد کاظمینی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری کنگره "ارتقای کیفیت زندگی و افزایش بقا در پیوند اعضا" توسط انجمن علمی پیوند اعضای ایران با همکاری انجمن نفرولوژی و انجمن اورولوژی در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: استقبال از کنگره "ارتقای کیفیت زندگی و افزایش بقا در پیوند اعضا" بیش از انتظار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان و مخاطبان بسیار زیادی در طی دو روز به بیمارستان فرهیختگان آمدند و بحث های جدی و خوبی را شکل دادند.

وی ادامه داد: گروه پیوند اعضا، گروه بسیار خاصی محسوب می شود و اعضای آن در کشور به نسبت گروه های دیگر بسیار کمتر است. همه پزشکان فعال در حوزه پیوند اعضا درگیر کارها و مطالعات خود هستند اما با این وجود، همه آنها در این کنگره شرکت کردند.

رئیس پیشین مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت تصریح کرد: سطح علمی کنگره بسیار بالا بود و دوستان با وجود تعطیلی آخر هفته، در روز دوم کنگره (جمعه 3 اسفندماه 97) به بیمارستان فرهیختگان آمدند تا از مطالب جدید و نظرات دوستان بهره‌مند شوند. این کنگره، استفاده علمی زیادی برای پزشکان و متخصصان فعال در عرصه پیوند اعضا داشت.

کاظمینی در خصوص بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میزبان کنگره گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه بسیار خوبی به نام بیمارستان فرهیختگان ساخته که ظرفیت بسیار بالایی دارد. بیمارستان فرهیختگان در آینده به یکی از بیمارستان های خیلی خوب، فعال و علمی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: ان شاءالله این بیمارستان منشأ خدمات بیشتری شود. استفاده از بیمارستان فرهیختگان با توجه به ظرفیت بالای آن، برای ما جای خوشحالی دارد. امیدوارم دیگر متخصصان هم این بیمارستان را بیشتر بشناسند و بدانند مجموعه ای با اتاق عمل ها و بخش دیالیز بسیار باکیفیتی احداث شده است.

رئیس پیشین مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت در پایان گفت: هنوز عناصر مستقلی در دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت در عرصه پیوند اعضا وجود ندارد ولی افرادی که در سراسر کشور در حوزه پیوند اعضا فعالیت می کنند، با برگزاری چنین کنگره هایی به یکدیگر نزدیک شده و زمینه همکاری مشترک‌شان فراهم می شود که اتفاق قابل توجهی است.

انتهای پیام/

168 / 31 دکتر سید محمد کاظمینی کاظمینی پیوند اعضا وزارت بهداشت کنگره ارتقای کیفیت زندگی و افزایش بقا در پیوند اعضا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس در این نشست اظهار کرد: مجتمع بزرگ توسعه فناوری استان فارس از سوی سازمان بسیج علمی و فناوری این استان ایجاد و افتتاح شده که این امر کمک زیادی در پیشرفت مطالب علمی خواهد داشت.

مجید میکائیلی با ارائه گزارشی از روند تشکیل دبیرخانه کمیته علمی پژوهشی آموزشی کنگره عنوان کرد: دبیرخانه کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس آبان‌ماه سال گذشته در محل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز راه‌اندازی شد و پس از آن فعالیت‌هایی همچون طراحی و ایجاد سایت برای معرفی شهدای علمی استان فارس همزمان با راه‌اندازی نشریه علمی ایثار و شهادت در دستورکار این دبیرخانه قرار گرفت.

وی متذکر شد: در فاصله ایجاد دبیرخانه علمی تا امروز ۱۴ برنامه متنوع مصوب شده که تا پیش از برگزاری کنگره و همچنین در حاشیه برگزاری کنگره اصلی بخش عمده‌ای از این ۱۴ برنامه مصوب اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس، مهم‌ترین مصوبات و برنامه‌های خاص کمیته علمی پژوهشی کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس را برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» همزمان با برگزاری کنگره و در هماهنگی با اداره کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و بنیاد شهید استان فارس، برگزاری دوره‌های توان‌افزایی، کسب و کار، اشتغال مختص دانشجویان شاهد و ایثارگر، تهیه دانشنامه شهدای استان فارس با بنیاد شهید و امور ایثارگران، معرفی شهدای برجسته علمی ـ پژوهشی با بررسی شهدای استان شاخص‌های علمی تدوین و تهیه بولتن‌های مرتبط با حوزه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

میکائیلی متذکر شد: استفاده کاربردی از هوش مصنوعی در معرفی شهدای علمی و جایگاه ایثار و شهادت، تدوین سرگذشت پژوهشی شهدای استان فارس، طراحی برنامه نقش استان در عملیات دفاع مقدس با استفاده از هوش مصنوعی و مصورسازی‌ها، موشن‌گرافی از شهدای استان فارس با رویکرد علمی، طراحی و اعتباریابی مدل ارتباطی سرداران شهید با قرآن و کلام معصومین علیهم‌السلام، برگزاری استارت‌آپ‌های علمی مختص دانشجویان و دانش‌آموزان در حوزه ایثار و شهادت و تهیه کتاب اشعار ویژه کنگره با اعلام فراخوان و طراحی، نقاشی، سیاه قلم، آثار مرتبط چه دانش‌آموزان، دانشجویان، هیئت علمی و کارمندان را از دیگر مهم‌ترین مصوبات و برنامه‌های خاص کمیته علمی پژوهشی کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری