Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسمی گفت: با تلاش پلیس آگاهی هفت میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این میزان کالای قاچاق در ۲ روز گذشته کشف شد گفت: در این مدت پلیس آگاهی استان سمنان، ۱۱ نفر از عاملان قاچاق کالا را هم شناسایی و دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه کوتاه مدت در مبارزه با قاچاق کالا در استان سمنان افزود: ماموران پلیس آگاهی، ۶ دستگاه خودرو را به خاطر حمل انواع کالای قاچاق از جمله موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، رول‌های کاغذ دیواری، زغال، سوخت، توتون، تنباکو و احشام در اجرای طرح ۴۸ ساعته توقیف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با هشدار جدی به اخلال گران امنیت اقتصادی گفت: عموم مردم با نیروی انتظامی به منظور حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق همکاری و هرگونه اطلاعات خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / گ

کشف بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۶ هزار و ۴۴۰ شعله لامپ قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم فروردین اظهار کرد: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل لامپ قاچاق از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی مطلع که بلافاصله چند اکیپ از ماموران به محورهای مواصلاتی لرستان اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محورهای مواصلاتی، کامیون حامل قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات متوقف که در بازرسی از کامیون ۳۶ هزار و ۴۴۰ شعله لامپ خارجی فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به منظور حمایت از تولیدات داخلی با قاطعیت با پدیده شوم قاچاق مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان