Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، لیگ برتر فوتبال عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار هفته نوزدهم و یک بازی معوقه از هفته هفدهم پیگیری می‌شود.

* سایپا - تراکتورسازی

این مسابقه که در چارچوب هفته نوزدهم برگزار می‌شود، را می‌توان جدال تیم‌های دارا و ندار لیگ برتر دانست. سایپا در شرایطی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که با شرایط مالی بدی مواجه است و بدون تمرین وارد این مسابقه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند و با این شرایط باید رودرروی حریف قرار بگیرند. نارنجی‌پوشان از زمان آغاز نیم‌فصل دوم در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست متحمل شده و اکنون در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. خودروسازان در صورتی که تراکتورسازان را در تهران متوقف کنند، می‌توانند به رده نهم یا دهم جدول برسند.

تراکتورسازی اما با روحیه بسیار خوبی وارد زمین خواهد شد. سرخپوشان تبریزی هفته گذشته موفق شدند استقلال را مغلوب کنند و حالا در جایگاه چهارم جدول جای دارند. شاگردان جرج لیکنز در صورت پیروزی در این مسابقه نمی‌توانند به رتبه‌ای بالاتر برسند، اما با توجه به تقابل استقلال برابر ذوب‌آهن، به سه امتیاز این مسابقه برای تضمین جایگاه چهارم جدول نیاز دارند.

* استقلال - ذوب‌آهن

آبی‌پوشان تهرانی در هفته نوزدهم، پارس جنوبی جم را شکست دادند و شکست مقابل تراکتورسازی را فراموش کردند. در صورتی که شاگردان وینفرد شفر بتوانند ذوب‌آهن را در تهران شکست دهند و تراکتورسازی در تهران متوقف شود، استقلال با 34 امتیاز به رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود خواهد کرد.

ذوب‌آهن نیز که وضعیت مساعدی را در جدول تجربه نمی‌کند، هفته گذشته پیروزی روحیه‌بخشی در قطر مقابل الغرافه کسب و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. بردی که می‌تواند نقطه عطفی برای شاگردان علیرضا منصوریان باشد. شماره 10 محبوب آبی‌ها پس از یک سال و پنج ماه از کناره‌گیری از سرمربیگری استقلال، این بار در قامت سرمربی ذوب‌آهن رودرروی تیم محبوب خود قرار می‌گیرد.

این در حالی بود که منصوریان در نشست خبری خود پس از بازی با ذوب‌آهن (آخرین نشست خبری او در قامت سرمربی استقلال) گفته بود که در ورزشگاه آزادی به عنوان مربی مقابل استقلال قرار نمی‌گیرد. او این هفته مجبور است هدایت تیم رقیب آبی‌ها را بر عهده داشته باشد و باید ببینیم می‌تواند عملکرد خوب خود را برابر استقلال ادامه دهد یا خیر (منصوریان با نفت سه بار استقلال را شکست داده است).

این بازی را می‌توان جدال بدهکار و طلبکار هم نامید. باشگاه استقلال پس از اینکه مرتضی تبریزی را در اوایل فصل از ذوب‌آهن خرید، برای دریافت پول این بازیکن دچار مشکل شد و هنوز هم این مشکل ادامه دارد. اتفاقی که بارها گلایه سعید آذری،‌ مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن را در پی داشته است.

برنامه دیدارهای امروز به شرح زیر است:

* سایپا - تراکتورسازی، ساعت 16، ورزشگاه شهدای شهر قدس

* استقلال - ذوب‌آهن، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادی

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول