Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:00:25 GMT

جشنواره سورتمه سواری در مسکو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۴۷۰۶

جشنواره سورتمه سواری در مسکو

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همه ساله در ایام زمستان جشنواره زیبای سنتی در روسیه برگزار می‌شود که با اقلیم سرد و زمستان‌های برفی این کشور همخوانی دارد.

این جشنواره با نام جشنواره نبرد سورتمه‌ها برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این جشنواره و مسابقه با انواع و اقسام سورتمه‌ها در شکل‌ها و قالب‌های مختلف در این جشنواره سنتی در شهر مسکو پایتخت روسیه به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فارغ از بخش رقابتی، این جشنواره به فرصتی برای شادی و باهم بودن مردم تبدیل شده است که از جنبه رقابتی این مسئله بسیار مهمتر است. برخی از گروه‌ها با اعضای خانواده خود تیم تشکیل می‌دهند و در این مسابقات غیرحرفه‌ای شرکت می‌کنند که جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

شرکت کنندگان در مسابقات سورتمه سواری که در پارک سوکولنیکی Sokolniki در مسکو برگزار می‌شود اتاقک سورتمه‌های خود را به شکل‌های مختلف تزیین می‌کنند تا جذابیت تصویری آن بیشتر شود. روس‌ها این جشنواره را همزمان با جشن موسوم به مدافعان سرزمین پدری برگزار می‌کنند. این روز یاداور سالروز تشکیل ارتش سرخ در روسیه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با شکست پرگل خانگی در لیگ برتر روسیه مواجه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بیست‌وچهارمین هفته لیگ برتر فوتبال روسیه یکشنبه شب تیم روستوف در خانه‌اش با نتیجه 5 بر یک از اسپارتاک مسکو شکست خورد.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

تنها گل روستوفی‌ها را ایگور گولنکوف در دقیقه 36 به ثمر رساند. گل‌های اسپارتاک مسکو را دانیل خوسوویچ (16)، ژسوس مدینا (54 و 60 - پنالتی)، کریستوفر مارتینس (76) و تئو بونگوندا (4+90) وارد دروازه روستوف کردند.

محمد محبی مهاجم روستوف در بازی برابر اسپارتاک نیمکت‌نشین بود.

تیم فوتبال روستوف با 34 امتیاز در جدول رده‌بندی 16 تیمی لیگ برتر روسیه هشتم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • بلینکن با موضع تهدید به چین می‌رود