Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی این استان از دهه دوم اسفند ۹۷ به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.

صمد برسیاه، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعزام کاروان‌های دانشجویی این استان به اردو‌های راهیان نور گفت: امسال همانند سال‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی ۳ کاروان برای اعزام به این اردو‌ها پیش بینی شده ، که هر کاروان به مدت سه روز از مناطق جنگی جنوب کشور و یادمان‌های دفاع مقدس از جمله دهلاویه، طلائیه، هویزه، شلمچه، اروند، ذولفقاری، معراج شهدا، نهر خین دیدن خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برسیاه مطرح کرد: این کاروان‌ها از دهه دوم اسفند ماه به مناطق اعزام خواهند شد و برنامه ریزی جهت اعزام بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان هم انجام شده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: محوریت اجرای این اردو‌ها با حوزه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها خواهد بود و برنامه‌های فرهنگی متنوع و غنی شامل بسته‌های فرهنگی، مسابقات دانشجویی، استفاده از راویان سیره شهدا و دفاع مقدس، راویان جنگ نرم در مباحث انقلاب اسلامی و مباحث تخصصی ویژه بانوان و غیره در نظر گرفته شده؛ تا دانشجویان ضمن بازدید از این مناطق از برنامه‌های فرهنگی نیز بهره‌مند شوند.

وی در ادامه گفت: جهت برگزاری هر چه بهتر اردو‌های راهیان نور، با تشکیل قرارگاه مرکزی در سطح ناحیه، برنامه ریزی‌های لازم از ماه‌ها پیش شروع و کمیته‌های لازم در ابعاد فرهنگی، پشتیبانی و ... و همچنین کمیته‌های تخصصی تشکیل شده و از افراد صاحب نظر و دانشجویان توانمند و علاقه‌مند استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعزام 2 هزار دانشجو به اردوی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان