Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@17:36:37 GMT

دستگیری فروشنده یک و نیم میلیاردی دلار جعلی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۴۷۸۵

رئیس کلانتری بهارستان، از دستگیری یک فروشنده دلارهای جعلی خبر داد و گفت: از متهم ۱۱ هزار و ۴۰۰ دلار جعلی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.


به گزارش شریان نیوز،سرهنگ کیومرث حسنوند، افزود: با تماس تلفنی یکی از صرافان مبنی بر فروش دلارهای جعلی توسط فردی، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیمی از ماموران کلانتری بلافاصله در آدرس اعلامی حاضر و صرافی مذکور را تحت مراقبت ویژه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسنوند با اشاره به اینکه متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و ۱۱ هزار و ۴۰۰ دلار جعلی و تقلبی از وی کشف شد، افزود: متهم که نسبت به جعلی بودن دلارها اظهار بی اطلاعی می کرد برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی دلارهای کشف شده را یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد کرده اند.

حسنوند اظهار داشت: تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی سایر متهمان پرونده ادامه دارد.

برچسب هافروشندهتماس تلفنی

منبع: شریان

کلیدواژه: فروشنده تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!

با دستگیری 3 متهم یک پرونده جنایی ماجرای قتل 30 هزار تومانی در کباب فروشی لو رفت. 

به گزارش خراسان، شب بیست وهشتم فروردین نزاعی هولناک در کبابی هاشمیه بولوار رسالت مشهد،هنگامی رخ داد که جوانی حدود24 ساله برای صرف کباب وارد کباب فروشی شد اما با ادعای طلب 30 هزار تومانی با پسر مرد کباب فروش به مشاجره پرداخت.

این مشاجره لحظاتی بعد با ورود عموی جوان مشتری به نزاعی هولناک کشید و چند نفر از طرفین به درگیری خونینی پرداختند .دراین میان جوان 24 ساله با وارد آمدن ضربه جسم سخت به ناحیه سر نقش بر زمین شد و نفس هایش به شماره افتاد.

دقایقی بعد این جوان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت و تحت درمان قرارگرفت اما تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و او چندین ساعت بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت جسم سخت جان خود را از دست داد.

در حالی که خورشید بیست و نهم فروردین بر آسمان شهر می تابید،قاضی «محمود عارفی راد»برای بررسی این ماجرای جنایی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شد ودستورات ویژه ای را برای دستگیری عاملان این نزاع مرگبار به گروه تخصصی کلانتری خواجه ربیع مشهد صادر کرد.

با این دستورات قضایی بی درنگ،تحقیقات آغاز و مشخص شد که نزاع مذکور به دلیل ادعای طلب 30 هزار تومانی مشتری از پسر کباب فروش رخ داده است ،این بود که گروه عملیاتی با نظارت مستقیم سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع)و با بهره گیری از تجربیات قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد،وارد عمل شدند و روز گذشته 3 متهم این پرونده جنایی را دستگیر کردند.

در همین حال قاضی ویژه قتل عمد مشهد با تقدیر از عملکرد سریع و قاطع نیروهای عملیاتی کلانتری خواجه ربیع و به ویژه ستوان یکم خدادادی(افسرتجسس)که به دستگیری عاملان این نزاع مرگبار انجامید گفت:در مراحل اولیه تحقیقات،ادعاهایی در ارتباط با استفاده از چاقو یا چوب در نزاع مذکور مطرح شده است. قاضی عارفی راد تصریح کرد: انگیزه وقوع نزاع هم طلب 30 هزار تومانی مشتری کبابی بیان می شود اما هنوز تحقیقات تخصصی در این باره صورت نگرفته است وبررسی ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم