Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ذوب آهن با روحیه‌ مناسبی که به دلیل پیروزی آسیایی‌اش به دست آورده از شرایط خوبی برای دیدار با استقلال برخوردار است و این روحیه کار آبی پوشان را در این بازی مشکل می‌کند. بعید می‌دانم بازی ساده‌ای پیش روی استقلال باشد. 

مهاجم پیشین آبی پوشان با اشاره به خریدهای جدید این تیم بیان داشت: هرچند با یکی دو بازی نمی‌شود یک بازیکن را قضاوت کرد، اما پاتوسی و ایسما با همین دقایق اندکی که در زمین بودند نشان دادند از کیفیت نسبتا مطلوبی بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خریدهای خارجی جدید استقلال نسبت به خریدهای قبلی آنها اصلا قابل مقایسه نیست و اینها بسیار بهتر هستند، اما با احترام به همه مجموعه استقلال و بازیکنان خارجی باید بگویم بعید می‌دانم سطح کیفی آنها در حدی باشد که شفر با اتکا به آنها تیمش را تا فینال آسیا بالا ببرد.

موسوی در ادامه بیان داشت: بی تعارف باید بگویم کار ما در آسیا بسیار سخت است. اطلاعاتی که از رقبای ما در امارات، عربستان و قطر می‌رسد گواه از صعب العبور بودن مسیر صعود می‌دهد. در مدت زمان کمی که تا آغاز این مسابقات هست شفر کار سختی برای آماده کردن خریدهای خارجی اش به فرم ایده آل و هماهنگ کردن آنها با تیم دارد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نشستن منصوریان روی نیمکت ذوب آهن و حساسیت‌های مربوط به این اتفاق بیان داشت: این اولین بار نیست که یک مربی قرار است مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و آخرین بار هم نخواهد بود. فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی حساس و غیر عادی باشد که این بازی را تحت الشعاع خودش قرار دهد.

کد خبر 4549812 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سید علی موسوی علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال ایران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکار‌های لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟