Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:05:45 GMT

سوال از وزیر صمت در صورت عدم ساماندهی بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۵۰۸۳

به گزارش اکوفارس، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، گفت:افزایش قیمت خودرو‌هایی مانند پراید و تیبا که مورد استفاده اقشار پایین جامعه قرار می‌گیرد، باعث فشار آمدن به این قشر می‌شود.

وی با بیان اینکه شکایت‌های مردم از خودروسازان در زمینه های مختلف از جمله تاخیر در تحویل و کیفیت پایین خودرو‌ها افزایش یافته است، افزود: اگر تخلفی در زمینه‌های فوق از سوی خودروسازان صورت گرفته، دستگاه‌های ذیربط از جمله قوه قضائیه و سازمان بازرسی باید به تخلفات این شرکت‌ها رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع مجلس یادآور شد: اخیرا شرکت‌های خودروسازی ثبت‌نام فوری خودرو انجام داده‌اند این در حالی است که آنها به تعهدات گذشته خود عمل نکرده‌ند که بهتر است به جای ثبت‌نام فوری خودرو‌های ثبت‌نام شده را تحویل دهند.

منصوری تصریح کرد: در صورتی که بازار خودرو ساماندهی نشود، پس از بررسی بودجه، سوال از رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی نمایندگان کلید می‌خورد.

علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه روز(پنجشنبه 2 اسفند) در صحن علنی پارلمان به کمیسیون صنعت، معدن و تجارت ماموریت داد تا وضعیت بازار خودرو را پیگیری کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: با توجه به هماهنگ نبودن این صنف با دیگر صنف‌های مستقر در مجتمع صنفی خدماتی خاوران این مرکز رونق چندانی نداشت.

فردین رحمان‌نژاد، افزود:تخصیص غرفه‌های بازار پرندگان غرب به فروشندگان بازار پرندگان شرق در نشستی، با حضور کسبه واجد شرایط، سرمایه گذار، دستگاه‌های نظارتی شرکت ساماندهی، نائب رییس و بازرس اتحادیه مربوطه، از طریق قرعه‌کشی انجام شد.

وی گفت: واحد‌های پرنده‌فروشی در بازار پرندگان شرق تا اواسط اردیبهشت به طور کامل به بازار پرندگان خلیج فارس منتقل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم