Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوالحسنی گفت: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گامی موثر در مسیر توانمند سازی این عزیزان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، احمد بوالحسنی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح فرهنگی اقشار مختلف به ویژه مددجویان امداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تعداد افراد تحت پوشش این نهاد و تعداد زیاد جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین کارهای کمیته امداد بالا بردن سطح فرهنگی این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود: کمیته امداد با کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تحصیل این عزیزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بیان کرد: در این راستا کمیته امداد حمایت های خوبی را با کمک خیرین و نیکوکاران از دانش آموزان تحت حمایت دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمایت کمیته امداد از 6 هزار و 412 دانش آموزان، دانشجو و طلبه در 9 ماهه سال جاری، اضافه کرد: برای کمک به این دانش آموزان و دانشجویان  بیش از یک میلیارد و 43 میلیون تومان هزینه شده است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: این نهاد بیش از 6 هزار دانش آموز و دانشجو را تحت حمایت خود دارد.

 

بوالحسنی حمایت از محرومان و توانمندی مددجویان را رسالت اصلی کمیته امداد دانست و بیان کرد: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین گام در مسیر توانمند سازی اقتصادی آنان است.

 

این مقام مسئول افزود: توانمند سازی فکری و فرهنگی و کمک به آینده سازان این مرز و بوم از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش آموزان و دانشجویان است که در این راستا کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت پرداخت می شود تا آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

 

این مقام مسئول همچنین به برنامه های فرهنگی و آموزشی برای این عزیزان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، برگزاری دوره های مشاوره تحصیلی و امکانات آموزشی از دیگر برنامه‌های انجام شده در سال جاری بوده است.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس آیت الله مومن بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان حادثه تروریستی زاهدان آمریکا مقام معظم رهبری ایران استان بوشهر کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال