Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع بزرگ طلاب تحت عنوان «حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی» همزمان با صدور منشور روحانیت حضرت امام خمینی(ره)در مرقد مطهر امام راحل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با صدور منشور روحانیت حضرت امام خمینی(ره) امروز اجتماع بزرگ حوزویان تحت عنوان «حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش در مراسم تجدید میثاق با امام راحل حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نماینده مجلس خبرگان، آیت‌الله رشاد رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه استان تهران، حجت الاسلام‌ والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران، مدیران و مسؤولان حوزه‌های علمیه استان تهران و جمع کثیری از طلاب خواهر و برادر با نثار تاج گل به قرائت فاتحه و ادای احترام بر روح بلند بنیانگذار بزرگ انقلاب پرداختند.

شایان ذکر است که امروز همه مقاطع تحصیلی حوزویان خواهر و برادر تهران کلاس درس خود را تحت عنوان بیانیه دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است را در حرم مطهر امام راحل برگزار کردند و پیمان بستند که در اجرای این بیانیه پیشرو باشند.

 

گفتنی است سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نماینده مجلس خبرگان رهبری بودند.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب آیت الله مومن خبرگزاری شبستان مجلس مقام معظم رهبری روزنامه ایران استان بوشهر حادثه تروریستی زاهدان منشور روحانیت منشور فرهنگی منشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است

حجت الاسلام حسین سوری از اساتید حوزه علمیه قم امروز در نشست با طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد با محوریت انگیزه طلبگی، اظهار داشت: طلاب باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و در راستای کسب معارف تهذیبی و حوزوی تلاش کنند.

وی داشتن بصیرت، آگاه به زمان بودن، داشتن کسب معارف دینی و انقلابی را از وظایف طلبگی دانست و افزود: این مهم، لازمه و اساس کار طلبگی و داشتن انگیزه برای ادامه دادن مسیر تبلیغ است.

استاد حوزه علمیه قم، انگیزه طلبه شدن را مهمتر از استعداد طلبگی برشمرد و خاطرنشان کرد: داشتن اخلاص و تقوا، شناسایی و کشف استعدادهای طلبگی و نظم دادن به استعدادهای تبلیغ، همگی مستلزم داشتن انگیزه طلبگی است.

حجت الاسلام سوری پشتکار در کسب معارف تهذیبی و علم آموزی را از دیگر وظایف طلبگی برشمرد و یادآور شد: طلاب باید با انگیزه مضاعف وارد حوزه علمیه شده و با جدیت و پشتکار در راستای کسب علوم حوزوی گام بردارند.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی