Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیوستون برای سومین بار در این فصل موفق شد گلدن استیت را شکست دهد. دو برد از این سه برد درخانه گلدن بوده است. درخشش کریس پال در غیاب جیمز هاردن از نکات مهم این دیدار بود.

طرفداری- از سری رقابتهای بسکتبالnba، تیم های گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس به مصاف هم رفتند و این دیدار جذاب با نتیجه 112-118 به سود هیوستون به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر نخست این دیدار را هیوستون طوفانی آغاز کرد. درخشش کریس پال و بازیگردانی بی نظر او در کنار عملکرد قابل قبول کنث فارید و پی جی تاکر سبب شد تا هیوستون این کوارتر را با نتیجه 20-35 به سود خود به پایان برساند. 

در کوارتر دوم گلدن استیت به خود آمد و موفق شد اختلاف امتیازی ایجاد شده را به 7 امتیاز کاهش دهد. در این کوارتر درخشش کوین دورانت و استف کری سبب شد تا اختلاف کمتر شود. این کوارتر با نتیجه 34-26 به سود گلدن به پایان رسید.

عملکرد بسیار خوب کریس پال در کنار پی جی تاکر و کنث فارید و اریک گوردون در کوارتر سوم سبب شد تا هیوستون به خوبی فشار گلدن استیت را تحمل کند و با حداقل اختلاف این کوارتر را به حریف واگذار کند. این کوارتر با نتیجه 32-31 به سود گلدن به پایان رسید. 

کوارتر پایانی این دیدار هم بسیار نزدیک دنبال شد و هر دو تیم پا به پای هم پیش می رفتند. در نهایت هیوستون توانست با نتیجه 26-26 گلدن را متوقف کند و برای سومین بار این فصل و دومین بار در اوراکل آرنا، گلدن را شکست دهد. 

در غیاب جیمز هاردن، اریک گوردون موفق شد 25 امتیاز کسب کند. هرچند درخشان ترین عملکرد این دیدار را کریس پال به ثبت رساند. پال با کسب 23 امتیاز، 5 ریباند و 17 پاس منجر به گل ستاره این میدان بود. 

کوین دورانت هم با 29 امتیار، 4 ریباند و 3 پاس منجر به گل در کنار استفن کری که 25 امتیاز، 9 ریباند و 7 پاس منجر به گل به ثبت رساند، از خوب های گلدن در این میدان بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی جذاب پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی که با نتیجه دو-دو به پایان رسید، یک مهاجم باتجربه برای هواداری‌ها گل زد.

یونس شاکری، مهاجم شناخته شده هوادار که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد در نیم فصل دوم با حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی بنفش‌ها احیا شده است.

شاکری در بازی هفته بیست و چهارم برابر پیکان در دقیقه ۲۸ گل دوم را به ثمر رساند و با گذاشتن توپ زیر پیراهنش و خوشحالی خاص، از پدر شدنش خبر داد.

بازی پیکان و هوادار در دربی کوچک تهران با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری