Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رقابت های پرس سینه با لوازم و بدون لوازم قهرمانی رده های مختلف باشگاه های کشور تحت عنوان جام فجر از روز 28 بهمن ماه به میزبانی استان ایلام آغاز شد و در شامگاه روز پنجشنبه دوم اسفندماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت ها 470 ورزشکار مدعی قهرمانی رشته ورزشی پرس سینه به نمایندگی از 28 استان کشور حضور پیدا کردند و به مدت پنج روز در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان دو بخش با لوازم و بدون لوازم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  تیم کردستان با 16 نماینده در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد و موفق شد با بدست آوردن سه نشان طلا، پنج نقره و شش مدال برنز و کسب 68 امتیاز در نتیجه تیمی رده سنی بزرگسالان جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.   در نتایج انفرادی این دوره از رقابت ها، مرتضی باقری و مهدی هادی پور در رده سنی بزرگسالان موفق شدند با شکست حریفان خود جایگاه نخست و نشان زرین طلا را کسب کنند و جلیل مسروری دیگر نماینده کردستانی در رده سنی مستر 2 این مسابقات با اقتدار نشان طلا را به خود اختصاص داد.   همچنین، نامدار مرادی، حسن صنعت، جعفر کریمیان و کمال عام رسولی در رده سنی بزرگسالان و کامران اکبری دررده سنی پیشکسوتان مستر 2 این مسابقات پنج نشان نقره را از آن خود کردند.   نیما امیری در رده سنی نوجوانان، بهزاد شاه محمدی و محمدعبدالهی در رده سنی جوانان، جلیل غلامی و عیسی کریمیان در رده سنی بزرگسالان و مظفر طلوعی در رده سنی پیشکسوتان مستر 2 این مسابقات شش مدال برنز را برای تیم کرذدستان به ارمغان آوردند.   در نتایج تیمی استان کردستان با کسب دو نشان طلا، چهار نقره و دو مدال برنز در رده سنی بزرگسالان توانست جایگاه سوم تیمی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.   گفتنی است، فرید قهرمانی داور بین المللی رشته پرورش اندام در این دوره از رقابت ها به عنوان داور برتر معرفی و از طرف فدراسیون مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.   سرپرستی تیم کردستان در این مسابقات برعهده فردین مرادی و مربیگری این تیم نیز بر عهده فرید قهرمانی بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان قهرمانی کشور مسابقات پرس سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود