Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: در سومین روز از رزمایش ولایت۹۷ زیردریایی کلاس غدیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با موفقیت اقدام به شلیک موشک کروز کرد.  


به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، در سومین روز از مرحله نهایی رزمایش ولایت97 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک فروند زیردریایی سبک از کلاس غدیر اقدام به پرتاب موشک کروز ضدسطحی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به‌دلیل محدودیت شعاع عملیاتی اژدرها و احتمال کشف مکان زیردریایی به‌هنگام پرتاب موشک اژدر، با ابتکار و تلاش جهادی متخصصان جوان نیروی دریایی ارتش و صنایع وزارت دفاع، برای اولین بار موشک از عمق دریا به‌سمت هدف پرتاب شده و بدون اینکه مکان پرتاب و موقعیت کشف شود، می‌تواند یگان‌های دشمن را مورد اصابت قرار دهد.
بنا بر این گزارش، دیگر زیردریایی‌های حاضر در نداجا از جمله زیردریایی‌های سنگین کلاس طارق و زیردریایی تمام‌ایرانی فاتح نیز از این قابلیت برخوردار هستند. برچسب ها: زیردریایی غدیر ، موشک کروز ، زیر آب

منبع: خرداد

کلیدواژه: زیردریایی غدیر موشک کروز زیر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران موشک‌های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده است

به گزارش همشهری آنلاین از خبرگزاری سما فلسطین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ایران علاوه بر پهپاد موشک‌های کروز به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله ایران فقط شامل پهپاد نیست و شلیک موشک را هم شامل می‌شود.

پیشتر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع اسرائیلی اعلام کرده بود که حمله ایران تنها با شلیک پهپاد نخواهد بود، بلکه شامل شلیک موشک‌های کروز نیز خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

کد خبر 844064 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ویدئوی لحظه پرتاب موشک‌های بالستیک و کروز ایران منتشر شد
  • پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
  • (ویدیو) تصاویری از شلیک انبوه موشک‌های کروز به سمت سرزمین‌های اشغالی
  • فیلم شلیک موشک‌های کروز سپاه در عملیات وعده صادق
  • ◄ موشک های کروز ابومهدی به اسرائیل شلیک شد؟ تصاویر
  • ببینید | مشاهده موشک‌های کروز پرتاب شده از مبدأ ایران بر فراز عراق
  • موشک‌های کروز سپاه هم در مسیر اثابت به اسرائیل هستند
  • رسانه‌های اسرائیل : ایران موشک‌ های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده
  • ببینید | ادعای شبکه ۱۲ اسرائیل: شلیک موشک‌های کروز ایران به سمت اسرائیل
  • ایران موشک‌های کروز به سمت اسرائیل شلیک کرده است