Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@15:19:10 GMT

اولین تقابل شفر و منصوریان با مهاجمان جدید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۶۵۵۵

به گزارش پارس نیوز، 

آخر زیر فشار هواداران استقلال کنار رفت، همان‌ها که زمانی نه‌چندان دور روی دست می‌گذاشتندش. فوتبال است دیگر؛ بی‌رحم. منصوریان رفت و حالا دوباره به آزادی برمی‌گردد. ورزشگاهی که بیش از هر جای دیگری در آن تشویق شده و البته بیش از هرجای دیگر ناملایمتی دیده. چقدر زود دیر می‌شود.

استقلال محکوم به برد

استقلال با خریدهای بسیارش به تیمی ترسناک بدل شده است؛ با پاتوسی که این روزها همه جا بحث از اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج تیم‌ اندکی بهتر از نیم‌فصل اول بوده‌ است. اما مساله مهم برای استقلال این است که باید از سکته‌های پیاپی در بازی‌هایش کم کند. حالا و با افت نسبی پرسپولیس، طرفداران استقلال با امیدواری بیشتری به فرجام این لیگ فکر می‌کنند، حتی قهرمانی. استقلال دیگر فرصتی برای اشتباه‌کردن ندارد و برای تثبیت روند خوب محکوم به شکست ذوب‌آهن است. آن وقت با 9 امتیاز از چهار بازی نشان می‌دهد استقلال نیم‌فصل دوم چیزی است متفاوت. با این حال چالش‌ها کماکان بسیارند. استقلال پنج مهاجم دارد اما هنوز مهره اصلی‌اش را در پیشانی خط حمله پیدا نکرده است. تغییرات تیم کمی زیاد است. این تغییرات اگرچه به تیم تنوع می‌دهد، اگرچه تیم‌های حریف را غافلگیر می‌کند اما ثبات را هم از تیم گرفته، هم از نظر فنی و هم نتیجه‌گیری. استقلال حالا باید برود به جنگ علی منصور که همه می‌دانند چه‌انگیزه‌هایی برای این رویارویی دارد.

ذوب‌آهن و شروعی دوباره در لیگ

ابتدای فصل وقتی ذوب‌آهن چند بازیکن خوب خرید، همه فکر می‌کردند تیم این فصل برای قهرمانی می‌جنگد. ذوب‌آهن اما این فصل هیچ‌گاه روی آرامش به خود ندید. تیمی که به‌سختی در لیگ گل می‌زند و لاجرم سخت هم می‌برد. برد دراماتیک‌شان در پلی‌آف آسیا برابر الریان می‌تواند شروعی دوباره برای این تیم باشد. مساله ذوب‌آهن بیش از آنکه فنی باشد، ذهنی است. حالا گویا منصوریان تیم را از این لحاظ تقویت کرده است. ذوب‌آهن بعد از رفتن تبریزی به استقلال برش لازم را در خط حمله نداشت. گردش توپ تیم بد نبود اما به حملات موثر منجر نمی‌شد. در خط میانی هم سردرگم بود و بودن یا نبودن محسن مسلمان و چگونگی بازی او به چالشی بزرگ بدل شده بود و تیم نمی‌توانست فرم باثباتی پیدا کند. حالا گویا این چالش‌ها با حضور نفراتی مثل اوساگونای نیجریه‌ای و ارسلان مطهری کم‌کم برطرف شده است. ذوب‌آهن جایگاهی درخور در جدول ندارد و باید دوباره برخیزد. بازی حساس با استقلال می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای نمایش این احیا. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال فوتبال بازی جنگ مسلمان جدول استقلال بازی پرسپولیس جنگ مسلمان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دوباره به کمیته انضباطی احضار شده و حالا شاید با یک جلسه محرومیت مواجه شود. این اتفاق باعث شد تا علی پورحیدری پسر منصور پورحیدری علیه کمیته انضباطی موضع بگیرد.

علی پورحیدری گفت: در این شرایط سخت، صدرنشینی استقلال کار بسیار دشواری بوده که جواد نکونام و شاگردانش موفق به انجام آن شده‌اند. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند و بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما نظرم رقیب اصلی استقلال در هفته‌های باقیمانده حاشیه‌هایی است که برای این تیم به وجود می‌آورند! همین ماجرای حسین حسینی را ببینید و خودتان قضاوت کنید. کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود.

او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ حسینی را به جای تشویق، تنبیه کردند! کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد، ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد! به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است.

به خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است